Lowlands 2026

Dus als ik het goed begrijp en lees hebben ze wat gedaan met de kritiek dat het in de nacht te druk is en blijft de Heineken nu ook langer open dus hopelijk meer spreiding.

Persoonlijk mis ik toch wel een beetje de beuk techno. Of zie ik iets over het hoofd?

Nog een punkband voor de zaterdagnacht 01:00 in de Heineken volgens de podcast. Welke zou dat kunnen zijn? Getdown Services?

• Leuk
Waarderingen: Froyo
Valt mij echt niet tegen. Had al gehoopt op Freddy K en Marron.
Boyz noize, Flava D, Skream en Kettama staan al tijdje op het lijstje om te zien. Ben ufo graag met Four tet gezien wat Upclose gaat doen aankomend mei.

VInd dit echt vele malen beter dan afgelopen jaren.

Twijfelde om te gaan maar moet toch maar voor die 10de keer Lowlands op rij gaan 💪🏻

• Winning
  • Leuk
Waarderingen: Paradijsvogel en LLoww
Jongens! Ik ben eruit, dit is een hele vette drop en het worden klappers van nachten! Voor ieder wat wils: er gaat zeker treintechno te horen zijn, dikke rollende techno en vergis je niet dat Benny ALTIJD de tent afbreekt. Daarnaast lijkt de drukte wat gespreid te worden zodat we geen gesneuvelde groepen meer hebben in de nachten door groepsleden die het voorste hek niet halen. Ik kan nu weer wat geruster slapen, het wordt een top-editie!

Zeer sterke drop weer! Heel fijn dat het tempo weer wat omlaag mag. Heel veel zin in DjRUM, upsammy, Voices From the Lake (hadden we al), maar ook wel zin in Afra en Helena Hauff. Saidah ook leuk. Ben UFO altijd sterk, Benny. Ook wel zin in lompe dubstep, Skream & Benga (zondag). Verder ook veel nog te ontdekken.

Users who are viewing this thread