Lowlands 2026

Uhm dit nachtprogramma is echt de beste die ik van een groot festival al heb gezien dit jaar.

Ben Ufo, Boys Noize, DjRUM, Freddy K, Helena Hauff, Identified Patient, Marron, Nene H, Skee Mask, Skream & Benga, Voices From The Lake...
Allemaal geweldige namen die ik met plezier zou gaan kijken. Zou al blij zijn als Best Kept hier 1 naam zou van boeken...

Uhm dit nachtprogramma is echt de beste die ik van een groot festival al heb gezien dit jaar.

Ben Ufo, Boys Noize, DjRUM, Freddy K, Helena Hauff, Identified Patient, Marron, Nene H, Skee Mask, Skream & Benga, Voices From The Lake...
Allemaal geweldige namen die ik met plezier zou gaan kijken. Zou al blij zijn als Best Kept hier 1 naam zou van boeken...
Het laatste album van Voices of the Lake staat hier dagelijks een keer volledig op. Heel benieuwd hoe dit live zal zijn. Vond het laatste album interessanter en fijner dan de dekmantel set.

Ik ben eigenlijk heel erg tevreden met deze drop zeg. Afra, Ben Ufo, DJRUM, Boys Noize, Chloe, Hauff, Identified Patient, Mary Lake, Skee Mask, Upsammy. Allemaal top hoor!!

Wel echt echt een iets 'alternatiever' nachtprgramma dan we gewend zijn he?
Ik ben ook zeer enthousiast! Wilde een post met ongeveer dezelfde namen noemen en zou hier Freddy K, Nene H en Theo Parrish nog aan toe willen voegen als namen waar ik naar uitkijk.

Als ik het vergelijk met de vorige line-ups is het absoluut wat alternatiever. Een hoop namen die op Draaimolen en Dekmantel de revue zijn gepasseerd de afgelopen jaren en daar krijg ik mijn vrienden die van de meer toegankelijke house en techno houden echt niet heel makkelijk (meer) mee naartoe.

Edit: oja en Marrøn ook nog, even over het hoofd gezien, maar eerder al samen met o.a. Freddy K hier in m'n verlanglijstje geplaatst. Kan haast niet anders dan dat die achter elkaar (hopelijk in de Bravo en in een natte droom ook nog tijdens TLM) geprogrammeerd worden.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: MarkD
Ben hier blij mee. Veel dj's die verrassend uit de hoek kunnen komen en mooi gespreid.
Lekker die Heineken vol voor TLM, wat geheid veel mensen gaat trekken.

Fijn ook dat er niet een paar duidelijke mega namen tussen zitten (behalve Kettama) waardoor iedereen op 1 plek wil zijn.

Het laatste album van Voices of the Lake staat hier dagelijks een keer volledig op. Heel benieuwd hoe dit live zal zijn. Vond het laatste album interessanter en fijner dan de dekmantel set.
Eén van de beste techno albums van de voorbije jaren. Gaat live volgens mij niet teleurstellen, al vond ik de Dekmantel set ook echt geweldig.
Sowieso zijn Neel & Donato Dozzy ervaren top DJ's die weten hoe ze een publiek moeten lezen & ben blij dat ze nu samen ook de grotere festivals veroveren. Want in de niche van hypnotische techno zijn het beide namen die al lang erg hoog aangeschreven staan.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en WTSGD
Opzich heel vet dat deze tent gebruikt gaat worden als volledig nachtprogramma. En aan de ene kant snap ik ook dat ze dit doen om de mensen massa te verspreiden, maar dit betekent dus dat als TLM er staat je snachts nog meer elektronische acts gaat krijgen en de ruimte voor andere type muziek snachts kleiner gaat worden. En het elektronische programma groter gaat worden.

Ik snap dat ze het doen, alleen voor mij was het soms ook wel prettig dat er in de Heineken iets anders gedraaid werd dan in de overige tenten.
Zolang ze de Heineken nog maar wel tot 01:00 snachts gebruiken voor live muziek.
Zou ook nog kunnen zijn dat ze de India dan gaan gebruiken voor andere muziek. Dan creeër je minder dat elektronische hoekje en laat je het meer in elkaar overlopen (heb de podcast nog niet geluisterd)

Upsammy een keer in raum echt één van de leukstse sets ooit zien draaien. Benieuwd waar ze alles neer gaan zetten ook, lijken veel x ray namen idd.

Opzich heel vet dat deze tent gebruikt gaat worden als volledig nachtprogramma. En aan de ene kant snap ik ook dat ze dit doen om de mensen massa te verspreiden, maar dit betekent dus dat als TLM er staat je snachts nog meer elektronische acts gaat krijgen en de ruimte voor andere type muziek snachts kleiner gaat worden. En het elektronische programma groter gaat worden.

Ik snap dat ze het doen, alleen voor mij was het soms ook wel prettig dat er in de Heineken iets anders gedraaid werd dan in de overige tenten.
Zolang ze de Heineken nog maar wel tot 01:00 snachts gebruiken voor live muziek.
Ik geloof eigenlijk niet dat het ten koste gaat van wat er daar werd geprogrammeerd (hoop het in ieder geval niet). Puur voor de spreiding over het terrein heb ik liever dat ze in de Bravo en Heineken s nachts elektronisch programmeren. Dan kan de India bewaard worden voor wat er afgelopen jaren in de Heineken stond.

Edit: wat Joris zei

Goede mix volgens mij. Zelf heel blij met Boys Noize, Benny (all time fav die nooit tegenvalt), Freddy, Marron, Helena Hauff, Mary Lake en Identified Patient, TLM in de Heineken is gewoon een goede move. Of ik daar bij ben ligt eraan wat er in de rest van die nacht staat. Misschien hebben we daardoor wel zeeën van ruimte in de Bravo jongens. Wat een weelde.

Zeer benieuwd ook naar de Theo Parrish nacht!

• Metal!
Waarderingen: Inasivarp
Interessante en goede move om de Heineken s'nachts beter te gaan benutten. We kunnen er gewoon niet omheen dat de situatie qua drukte niet meer houdbaar was in de nacht.
Ik had ook liever wat anders dan elektronisch in de Heineken gehad snachts, maar voor de spreiding van mensen is dit goed nieuws.

Verder blij met Freddy K, Hector Oaks, Benny, Helena Hauff, Ben UFO en Skream/Benga

• Leuk
Waarderingen: LIBOH
Interessante podcast. Ze gaan meer live-muziek in de nacht programmeren. Kaboutertje Putlucht dus ook s nachts (om 2u s nachts).

Lijkt er dus ook op dat de X-Ray aangepast gaat worden.
Mooie vooruitgang. Hopelijk gaat het programma overdag hierdoor niet later van start.

Interessante podcast. Ze gaan meer live-muziek in de nacht programmeren. Kaboutertje Putlucht dus ook s nachts (om 2u s nachts).

Lijkt er dus ook op dat de X-Ray aangepast gaat worden.
Aangepast qua programmering of ook qua tent zelf? (Heb de podcast niet geluisterd)

Users who are viewing this thread