Lowlands 2026

Magic Tom en Yuri hebben gemeld te gaan stoppen. Is het al tijd voor een revival op Lowlands? De show van 2023 met 155 was zo grappig dat de helft van het publiek na 20 minuten weggelopen was.

Vraag me ten zeerste af of mensen nog op Major Lazer zitten te wachten in 2026
Ja hoor zat! In mijn groep hoorde ik al dat de meeste het wel leuk vinden dat die komt.

Vergeet niet dat er meer mensen houden van mainstream dingen als een major lazer dan van allerlei nieuwe dingen die ze niet kende hé

Mensen willen gewoon een paar dagen lol hebben hé

ik weet niets van hip hop, luister er ook niet naar, hooguit ooit eens een keer as nasty as they wanna be, ja das mijn jeugd

maar is een denzel curry echt zoveel kleiner dan tyler the creator.
voor mijn gevoel zijn die inwisselbaar, maar ik heb er ook totaal geen verstand van.
denzel is echt wel van een ander lager niveau qua populariteit.

dat gezegd zijnde is er niets mis met de uitspraak dat hij ze zou inwisselen want hij kent het genre niet.
het blijft een message board waar men over muziek praat.

valt mee, jij blijft meningen geven over artiesten binnen een genre wat je zoals je zelf aangeeft 'niet luistert en niks van weet'
als ik zou moeten zwijgen over alle bands/genres die ik niet ken, ik zou niet veel bij te dragen hebben hier.
een mening zou altijd mogen als het deftig is.
Je stelling over je verstand klopt

je zou bijvoorbeeld kunnen zeggen, inderdaad je hebt geen ervaring binnen in het genre en er is een degelijk verschil in plaats van wat er nu gepost is.
En kunnen we dan nu terug naar de orde van de dag ?

Magic Tom en Yuri hebben gemeld te gaan stoppen. Is het al tijd voor een revival op Lowlands? De show van 2023 met 155 was zo grappig dat de helft van het publiek na 20 minuten weggelopen was.
Magic Tom en Yuri stonden vorig jaar nog op Lowlands in een volle Juliet. Dus die zullen niet nog een jaar komen.

Gisteren alle foto’s en video’s van de afgelopen 3 jaar LL terug gekeken, nu alweer zin in augustus. Heb dit jaar nog wel heel veel te luisteren voor die tijd merk ik 😅

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Je kan nu nog steeds prima 8 kaarten kopen, benieuwd of het niet meteen uitverkopen nog invloed gaat hebben op iets qua namen (al denk ik van niet aangezien ze in de podcast zo te horen al bezig waren met 2027).

Also er is nog geen aparte thread voor de dagindeling toch? @Davidd volgens mij had jij die vorig jaar gemaakt? Misschien ben ik ook al wel iets te voorbarig hoor maar ben benieuwd of we al een paar op een specifieke dag kunnen zetten! :D
Ik ben op dit moment op vakantie dus zit weinig op Festileaks. Maar zal volgende week kijken of ik weer een topic kan openen voor de dagindeling voorspelling.

Jack Harlow komt weer met een nieuw album.

Mijn grootste LL blunder is toch wel om bij zijn gare optreden in de Bravo te blijven met vrienden, om zo het legendarische optreden van Fred Again in de Heineken te missen… 😂
Om het beter te maken voor je: Als je bij de start van Jack Harlow was had je nooit in de tent geraakt bij Fred ;)

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en Bolko

Mijn grootste LL blunder is toch wel om bij zijn gare optreden in de Bravo te blijven met vrienden, om zo het legendarische optreden van Fred Again in de Heineken te missen… 😂
Poooh dit was toch zo onwijs dik. Stonden gelukkig vroeg naast de licht- en geluidstafel. Hoorde van vrienden dat je er 20 minuten van te voren dat je de Heineken niet meer in kwam

• Confetti
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2 en Dante

Geen idee waar ik was (zal wel de speciaalbierbar zijn), maar ik heb ze alle twee gemist. De grootste blunder die ik me zo snel kan herinneren, dat we (ook) in 2022 na Kiwanuka geschuild hebben voor de regen onder de kleine overkapping van de ola ijsjes maar toch behoorlijk nat geregeld waren. Even snel naar de tent, om iets droogs aan te trekken en toen begon het weer te regenen. In slaap gevallen en een uur later wakker geworden, daardoor Jungle en ook Sam Fender gemist.

Users who are viewing this thread