Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Denzel Curry zou ik fantastisch vinden, maar kan zomaar alleen op Pukkelpop staan. Geen idee hoeveel hiphopbudget ze nog over hebben in Biddinghuizen ;-)
Denzel Curry zou ik fantastisch vinden, maar kan zomaar alleen op Pukkelpop staan. Geen idee hoeveel hiphopbudget ze nog over hebben in Biddinghuizen ;-)
ik weet niets van hip hop, luister er ook niet naar, hooguit ooit eens een keer as nasty as they wanna be, ja das mijn jeugd
maar is een denzel curry echt zoveel kleiner dan tyler the creator.
voor mijn gevoel zijn die inwisselbaar, maar ik heb er ook totaal geen verstand van.
ik weet niets van hip hop, luister er ook niet naar, hooguit ooit eens een keer as nasty as they wanna be, ja das mijn jeugd
voor mijn gevoel zijn die inwisselbaar, maar ik heb er ook totaal geen verstand van.
Tyler is toch wel echt een stuk groter. Je gaat bij Denzel Curry van een kleine 8 mil maandelijkse luisteraars op spotify naar ongeveer 40 mil bij Tyler. Denk dat Denzel een middag Bravo of wat later op de dag Heineken wordt.
Lowlands heeft er ook wel een handje van om zo'n act als Floating Points overdag in de Heineken te programeren. Zie Barry can't Swim, Overmono, Weval, Fred Again etc. Ik zet mn geld daarop in. En Major Lazer in de Alpha zoals Peggy, Bicep, Moderat etc.