Met alle respect voor hun skills, maar Benwal en TLM Airlines zou ik wel zeer makkelijke en daardoor wat teleurstellende boekingen vinden. Stonden afgelopen jaar echt op iedere hoek van de straat te draaien, zonder daarbij erg veel af te wisselen/verrassen qua genre. Daarnaast hoop ik persoonlijk dat we de hardhouse/stuitertrance hype in 2025 achterlaten, maar dat is natuurlijk ook smaak. Alleen zeker als je kijkt dat ze Voices from the Lake hebben geboekt en ook de rest van het programma vrij alternatief is, zou het me wel tegenvallen als ze in de nacht op de voornaamste spots wel voor de meest voor de hand liggende keuzes gaan. Niet fully experimenteel Draaimolen stijl, maar iets er tussenin zou wat mij betreft goed aansluiten.
Dit wordt mijn eerste Lowlands, dus ik weet niet helemaal wat ik in de nacht kan verwachten en volgens mij hoop ik op meer techno dan ik kan verwachten

. Maar namen die me te binnen schieten ongeacht grootte i.c.m. de tent/spot zijn Ben UFO (door zijn veelzijdigheid een mooie voor de Bravo denk ik), Call Super, Freddy K, Colin Benders, GiGiFM, Philippa Pacho, Ogazón, Marron, Speedy J, Saoirse, Shanti Celeste, Blasha & Allatt, Ben Klock, Alarico, Chlär of samen als Funk Assault.
Dat zijn ook niet de meest unieke of exclusieve namen, ik weet het, maar hun sets zijn wel wat spannender, verrassender en/of gedurfder in mijn ogen.