Lowlands 2026

Wie is iedereen? Ik hoor daar niet bij namelijk. Behalve Turnstile ga ik al die acts die je noemt overslaan. Flight nummer 18 komt er voor mij aan, ik zit wel gewoon weer klaar om een camper+stroom kaart te fixen.
Het is in ieder geval fijn, lijkt me, dat je favoriete festival er bovenop zit. Zo bedoel ik dat.

ik vis achter het net voor de camper inc stroomtickets. Als iemand er 1 extra heeft hier hou ik me aanbevolen!!🙏

Ticket in de pocket.

Hoor ook meer mensen die wachten op de resale. Dat wordt met minder hype bij de initiële kaartverkoop en hoge servicekosten bij doorverkoop steeds minder interessant, denk ik. Afgelopen 3 jaar steeds gedaan, min of meer noodgedwongen.

Dit jaar weer eens vroeg een ticket op zak, ook een fijn vooruitzicht.

• Leuk
Waarderingen: glitterplant en Synt
Na drie jaar meelezen nu ook maar eindelijk een account aangemaakt, haha. Afgelopen 3 jaar gegaan, gisteren tickets gescoord en net de glamping ook binnen (ben chronisch ziek dus het kost me allemaal al genoeg energie om 4 dagen festival te doen, laat staan dat ik ook nog met spullen moet slepen en een tent opzetten/afbreken)

De lineup voor dit jaar zegt me niet altijd even veel, maar dit is juist hoe ik ook weer wat nieuwe muziek ontdek. Het enige jammere vind ik dat Florence + The Machine niet op LL staat dit jaar (zij waren een van de grootste redenen dat we in 2023 voor kaarten gingen) maar gezien we kaarten hebben voor hun show in de ZiggoDome later deze maand en ik liever naar LL ga dan Pukkelpop moeten gaan ontdekken zijn we er dit jaar gewoon weer in Biddinghuizen bij 🥰

Ik had gisteren al ticket. Net voor de gein ff in de wachtrij. Gestart ergens rond 17000 en binnen 10 minuten er door heen en nog tickets beschikbaar.

• Leuk
Waarderingen: glitterplant

Users who are viewing this thread