Lowlands 2026

Waarom zou dat zo anders zijn? Met zo veel rap artiesten die nu zijn geboekt, zal het publiek toch ook meer van dit soort publiek gaan trekken?
Denk dat veel bezoekers van New Wave niet meteen fans zijn van Tyler, JPEGMAFIA of Clipse.

Tevens zelfde reden als dat publiek bij Billie Eilish, Stromae, Fred Again op Lowlands ook verschilde tov hun eigen shows. Concertbezoekers zijn niet altijd meteen festivalbezoekers

Ik zie een paar comments dat het publiek anders zal zijn op Lowlands dan het publiek bij New Wave?
Waarom zou dat zo anders zijn? Met zo veel rap artiesten die nu zijn geboekt, zal het publiek toch ook meer van dit soort publiek gaan trekken?
Nou ja, er is inmiddels een zeer ruime handvol hiphop geboekt, 7 of 8 namen gok ik (heb ze niet nageteld). Geen idee of er nog heel veel bijkomt. Dat maakt het niet meteen een hiphopfestival. Die conclusie lijkt me voorbarig, Stel dat er nog 3 of 4 bijkomen in volgende lichtingen, dan zijn er straks ruim 10 hiphopnamen op een programma van 150+ namen.....

New wave is de naam van een album dat een groep jonge talentvolle rappers in 2015 uitbracht. Grootste namen uit die groep: Frenna, Lil Kleine, Ronnie Flex.

Verschillende bangers die sowieso langs komen: Drank en Drugs, investeren in de liefde, No go zone.

Er is nu ook een docu over het album en de wording daarvan op videoland.
Veel autotune, grote bekken, ego's, rijmelarij van lik mn vessie en platvloerse meligheid. Top.

Maar even serieus he. Was dat nou echt een goede toevoeging geweest? Die gasten hebben sinds corona al een keer op LL gestaan, vorig jaar op DTRH en daar tussen ook nog wat Gashouders
Ik had er in dit geval wel voor gekozen. Underworld is voor Lowlands wat mij betreft ook geen duidelijke headliner. Zijn ze op Pukkelpop ook niet. Op Werchter staan ze niet eens op de mainstage. Dus dat die show er dan 4 geleden ook was of op Dtrh vorig jaar, dat maakt niet veel uit voor mij. Als dance act na New Wave ofzo had ik het niet gek gevonden. Gezien de weinig grote namen die touren had ik gepakt wat je pakken kunt, maar ik kan jouw beredenatie ook goed volgen. Geen klacht naar de organisatie in ieder geval.

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Dus dat die show er dan 3 geleden ook was of op Dtrh vorig jaar, dat maakt niet veel uit voor mij.
Natuurlijk maakt dat wel uit. Juist bij een festival dat gaat om ontdekken en vernieuwen ga je geen oude koeien uit de stal halen, zodat je in ieder geval een dance act hebt.
Als dance act na New Wave ofzo had ik het niet gek gevonden.
Een dance act na New Wave was wel beter geweest (kan altijd nog, Underworld zat bij DTRH ook in de 2e aankondiging 😉).

15-18 jarigen kunnen LL niet betalen ;)
En zal zeker de horeca geen goed doen.dus volgend jaar maar weer 50 euro erbij voor een kaartje.
Want ik blijf erbij dat de wat oudere jeugd en bejaarden waar ik net nog niet onderval 🤫toch wel wat meer uitgeven op LL.
Tenzij het ze door paps en mams worden gesponsord.

New wave is de naam van een album dat een groep jonge talentvolle rappers in 2015 uitbracht. Grootste namen uit die groep: Frenna, Lil Kleine, Ronnie Flex.

Verschillende bangers die sowieso langs komen: Drank en Drugs, investeren in de liefde, No go zone.

Er is nu ook een docu over het album en de wording daarvan op videoland.
Leuk grapje….. Grootste namen….. Lil Kleine 🤣

• Leuk
Waarderingen: Vanallesennogwat

Users who are viewing this thread