Lowlands 2026

Ik denk dat dit een "bewussie" is, om te peilen hoe deze drop zou vallen. Dit doe je niet per ongeluk denk ik in een gesmeerde machine wat Lowlands inmiddels is.
En dan snel nieuwe acts boeken?

Is toch gewoon een websitebouwer of zo die nieuws met zijn vrienden wilde delen?

Heb even een beetje door de lijst geskipt van artiesten maar zitten toch ook al wat goede stevige acts tussen hoor. Guilt Trip, Speed, JPEGmaffia. Nu maar hopen dat het X-ray geluid niet zo matig is als vorig jaar.

Heb even een beetje door de lijst geskipt van artiesten maar zitten toch ook al wat goede stevige acts tussen hoor. Guilt Trip, Speed, JPEGmaffia. Nu maar hopen dat het X-ray geluid niet zo matig is als vorig jaar.
Hoop vooral dat ze een keer wat doen aan de hitte in de Xray. Vorig jaar meerdere mensen daar bijna van hun stokkie zien gaan.

Ik vind die nieuwe groepsplekken echt belachelijk! 850 euro om een gereserveerde plek te krijgen op één van de chille campings. Nog minder plek voor de reguliere campeerder dus. Hoop echt dat ze naast Ketaman op de camping worden gezet.
Ik vind dit ook vrij matig klinken. Straks word je als arme sloeber (reken ik mezelf toe, hoor) als vanzelf naar de andere kant van de brug gedreven.

• Leuk
Waarderingen: Veer en jaigalaar
Ik vind dit ook vrij matig klinken. Straks word je als arme sloeber (reken ik mezelf toe, hoor) als vanzelf naar de andere kant van de brug gedreven.
Straks worden de mentale oudjes die voor de rust naar camping 5 en 6 gaan geconfronteerd met torenhoge JBL boxen van de voormalige camping 2/3/4 sloebers waar tot de ochtendgloren techno uitkomt die door je dunne tentzeiltje heen beukt

Wat verdrietig dat op een festival forum vol volwassen mannen een moderator moet ingrijpen omdat mensen dit soort discussies gaan voeren. Fijn dat het gedaan wordt.

Ik vind het kunnen kopen van plekken op camping 2, 3 en 4 ook wat doorslaan. De groepscamping plekken ver in een hoekje had ik geen probleem mee (en deed er aan mee) maar dit is wel echt zonden.

• Leuk
Waarderingen: CVS en spongebobsong
maar on a serieus note; met dit soort keuzes gaan de campings wel steeds meer ingedeeld worden op inkomen en minder op sfeer en cultuur. Ik weet van dit forum dat er mensen zijn die al jaren naar een specifieke camping gaan en daar door de jaren heen behoorlijk wat mensen kennen. Zonde dat je dat verliest

Wel grappig dat alle ‘oudjes’ jaren liepen te zeiken op te veel electronische acts en het nu te veel hiphop vinden 😅 Ik vind alles best qua muziek (genoeg te ontdekken en er staat heel veel moois tussen) als ze maar wat aan de drukte doen in de nachten. Dat je als sardientje in een blik staat om 02:00 uur ‘s nachts is voor mij pas echt een reden om niet meer te gaan.

Wel grappig dat alle ‘oudjes’ jaren liepen te zeiken op te veel electronische acts en het nu te veel hiphop vinden 😅 Ik vind alles best qua muziek (genoeg te ontdekken en er staat heel veel moois tussen) als ze maar wat aan de drukte doen in de nachten. Dat je als sardientje in een blik staat om 02:00 uur ‘s nachts is voor mij pas echt een reden om niet meer te gaan.
Ik vind mezelf niet oud maar gok dat ik voor hier wel oud ben :) Maar een grote generatie die in jaren 90 opgegroeid zijn zijn toch aardig met hip hop (gangsta) rap opgegroeid hé.

Is toch niet specifiek een genre voor de jongere generatie. Kijk autotune muziek das voor jong grut :p

En dan snel nieuwe acts boeken?

Is toch gewoon een websitebouwer of zo die nieuws met zijn vrienden wilde delen?
Volgens mij is de poster die hier gedeeld is de poster die op de Ticketmaster socials te zien was. Op de kanalen van Lowlands zijn het vooral filmpjes en op de website is hij ook niet in deze vorm te vinden. Zal dus mogelijk iemand van Marketing bij Ticketmaster zijn. Of natuurlijk totaal iemand anders daar, als de bestanden niet goed afgeschermd zijn.

• Leuk
Waarderingen: markvdrheijden
Deze vooral gitaar liefhebbende "boomer" van 42 wordt hier niet heel erg warm van. En ik luister zeker ook meerdere/andere genres. Het totaal pakket van Lowlands (diverse muziekgenres/aankleding/24 uur wel ergens iets te doen) heeft me altijd erg aangetrokken maar ik denk dat het voor mij last minute kaartje scoren wordt en/of ff de andere namen afwachten... Of misschien 'n jaartje Pukkelpop zoals in 2014...

En misschien word ik oud 😅 en had ook nooit gedacht dat ik dit ooit m'n bek uit zou krijgen: het (voorlopige) programma van Werchter dit jaar vind ik persoonlijk beter dan Lowlands 🤣

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: StevieU2, fiesta en Mimi
Net even na werk de lineup gekeken by the way, buiten Geese en Bassvictim niet echt een boeking die mij wegblaast. Echt wel eerste keer sinds tijden dat ik BKS en DTRH een betere programmering vind.

En tja boomers die niks kennen van de lineup... Moeten ze maar eens iets anders opzetten dan voor de 1000ste keer Do I Wanna Know aan te zwengelen. Daar is internet toch voor?

Net even na werk de lineup gekeken by the way, buiten Geese en Bassvictim niet echt een boeking die mij wegblaast. Echt wel eerste keer sinds tijden dat ik BKS en DTRH een betere programmering vind.

En tja boomers die niks kennen van de lineup... Moeten ze maar eens iets anders opzetten dan voor de 1000ste keer Do I Wanna Know aan te zwengelen. Daar is internet toch
Deze boomer luistert genoeg nieuwe muziek/andere genres maar er zit hier voor mij gewoon niks bij met het WOW-gevoel. Maar blijkbaar mag je hier geen commentaar op het programma geven

Ik dacht dat de mensen met de lange tenen uitsluitend op het PP forum aanwezig waren, ze lijken helaas de overstap gemaakt te hebben..

Mijn eerste gevoel met deze drop is dat ze weer wat meer de "hoekjes" induiken, dit met bv een guilt trip - speed.

Hoop niet dat Parcels dé indie topper van het jaar gaat worden, imo te klein daarvoor.

Al met al, prima eerste drop. Niet omver geblazen, maar genoeg te ontdekken🥳

Deze boomer luistert genoeg nieuwe muziek/andere genres maar er zit hier voor mij gewoon niks bij met het WOW-gevoel. Maar blijkbaar mag je hier geen commentaar op het programma geven
Absoluut wel! Ik ben ook niet razend enthousiast. Maar alleen als het uit bewuste ontwetenheid/desinteresse komt heb ik er een probleem mee.

• Leuk
Waarderingen: fiesta

Users who are viewing this thread