Lowlands 2026

Ik ben zelf nog nooit op Lowlands geweest, maar hoe kan een kaartje 365 zijn voor 3 dagen. Werchter is 315 voor 4 dagen, met duurdere namen.

• Leuk
Waarderingen: Josy en Loek123
Het enige gemis vind ik een lompe hard techno act voor zondagavond. Brutalismus en Horsegiirl vond ik beide echt top op dat moment. Maar wie weet komt dat nog.

Het avondprogramma komt meestal in een andere worp, alles wat je tot nu toe ziet is voor het dagprogramma (<01:00 in de ochtend).

Het avondprogramma komt meestal in een andere worp, alles wat je tot nu toe ziet is voor het dagprogramma (<01:00 in de ochtend).
Klopt maar die bovengenoemde artiesten stonden vorige keren ook bij de eerste worp geloof ik (omdat ze rond 19:00 stonden).

Ik ben zelf nog nooit op Lowlands geweest, maar hoe kan een kaartje 365 zijn voor 3 dagen. Werchter is 315 voor 4 dagen, met duurdere namen.
Dit is regelmatig besproken en is waarschijnlijk afhankelijk van het feit dat Pukkelpop heel veel bijverdient aan dagtickets

Nou nou het album is niet echt van niveau hoor. Zitten best een paar grappige nummertjes maar daar blijft het ook bij.

Sowieso laten we niet doen als of Nederlandse artiesten veelal hoogstaande muziek leveren. Buiten onze grenzen presteren ze zelden iets hoor.
Sorry, ik kan het niet laten: Oké boomer. 😉

• Leuk
Waarderingen: CVS en Bobby08_
Maar op Lowlands kan je je een heel weekend vermaken zonder maar één artiest te zien. Dat is op Werchter toch wel anders. Ook heeft Werchter maar vier podia terwijl LL er acht heeft, dus zoveel goedkoper zal de line up niet zijn

Nou nou het album is niet echt van niveau hoor. Zitten best een paar grappige nummertjes maar daar blijft het ook bij.

Sowieso laten we niet doen als of Nederlandse artiesten veelal hoogstaande muziek leveren. Buiten onze grenzen presteren ze zelden iets hoor.
Noem jij anders even 3 Moldavische artiesten op (behalve o-zone) die in hun eigen taal zingen?

Ik ben beide geweest. Werther is veel meer grote namen. Lowlands zijn er zelden de echte grote. Maar wel veel meer namen en leuke aankleding en gaat 24/7 door. Veel meer echt een feestje.

Users who are viewing this thread