Lowlands 2026

Bring Me The Horizon zou ik ontzettend tof vinden, maar denk niet dat Lowlands dat aandurft. (3 op een rij dit, die postcounter moet omhoog jongens HYPE HYPE HYPE).

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Bring me the Horizon zou ik wel heel vet vinden, maar terugdenkend aan die lege Alpha een aantal jaar geleden zal dat wel niet gebeuren.
John Coffey, mag trouwens ook wel langskomen.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Juist als je dit jaar ook kijkt naar bijvoorbeeld BKS en DTRH mag er van mij ook wel weer wat meer ambitie in de headliners zitten. Of het nou een spannende keuze is of een grote klapper.

Juist als je dit jaar ook kijkt naar bijvoorbeeld BKS en DTRH mag er van mij ook wel weer wat meer ambitie in de headliners zitten. Of het nou een spannende keuze is of een grote klapper.
Sluit ik me bij aan. Als BKS aankomt met Gorillaz en jij met Eefje de Visser, dan mag je jezelf eens goed in de spiegel gaan aankijken als festival.

Mojo lijkt ook weer geld te gaan harken met de doorverkoop. Je moet nu ook een fee betalen als je zelf tickets te koop aanbied. Daarnaast staat er ook geen max servicekosten in de voorwaarden bij DTRH (zal dus ook voor Lowlands waarschijnlijk niet zo zijn).

• Sad
Waarderingen: Veer
Het ding met Nederlandse artiesten zó hoog zetten is ook gewoon dat het écht niet nodig is. Bied Eefje de Visser een afsluitende spot aan in de Bravo en ze gaat daar ongetwijfeld mee akkoord én het gaat beter werken.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske, StevieU2 en elo
Wilco, current joys, lambrini girls aangekondigd WOW plus jalen ngonda maar die was er vorig jaar al

Mojo lijkt ook weer geld te gaan harken met de doorverkoop. Je moet nu ook een fee betalen als je zelf tickets te koop aanbied. Daarnaast staat er ook geen max servicekosten in de voorwaarden bij DTRH (zal dus ook voor Lowlands waarschijnlijk niet zo zijn).
Volgens mij verandert er niets aan tov hoe het vorig jaar ging: copy/paste van TM-site: Je kan je tickets verkopen voor een maximale verkoopprijs van 20% boven de originele ticketprijs, of minder. We laten je altijd zien wat de maximale prijs is die je voor jouw tickets kan vragen.

Volgens mij verandert er niets aan tov hoe het vorig jaar ging: copy/paste van TM-site: Je kan je tickets verkopen voor een maximale verkoopprijs van 20% boven de originele ticketprijs, of minder. We laten je altijd zien wat de maximale prijs is die je voor jouw tickets kan vragen.
Probleem paar jaar geleden was vooral dat de servicekosten een percentage was van het ticket. paar procent van 350 euro is toch al snel 10/15 euro servicekosten voor een los ticket. Opmerking van hendrik lijkt daar vooral op te doelen.

• Leuk
Waarderingen: davadude en hendrik1
Deftones op de zaterdag van Pukkelpop. Denk dat we die wel kunnen afschrijven voor Lowlands, tenzij ze 4 dagen op rij gaan optreden maar die kans acht ik klein

• Verdrietig
Waarderingen: @Marc
Het ding met Nederlandse artiesten zó hoog zetten is ook gewoon dat het écht niet nodig is. Bied Eefje de Visser een afsluitende spot aan in de Bravo en ze gaat daar ongetwijfeld mee akkoord én het gaat beter werken.
Mmja, maar tegelijkertijd moet een headliner ook massa trekken en dan denk ik dat onderstaande observatie van eerder ook klopt. Dan zou ik hopen dat er iets meer budget overblijft sterkere subs en lager.
Het zijn vaak de Nederlandse acts toch wel die de Alpha het volste spelen toch? Ik kom er weinig meer, maar dat idee had ik altijd wel een beetje.

Mmja, maar tegelijkertijd moet een headliner ook massa trekken en dan denk ik dat onderstaande observatie van eerder ook klopt. Dan zou ik hopen dat er iets meer budget overblijft sterkere subs en lager.
Maar dat is Eefje de Visser toch niet... heel andere slag act dan Goldband, De Staat en The Opposites dat was.

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en dikkeboktor

Users who are viewing this thread