Lowlands 2026

Wilco zou prachtig zijn maar gaan ze niet meer doen... Laaste keer op Lowlands (wel al lang geleden matige opkomst), al stonden ze toen wel tegelijk met onder andere Foo Fighters. En op DTRH paar jaar terug ook niet heel druk.

Lorde heeft een heel duidelijk gat in haar agenda waar zowel lowlands als pukkelpop perfect inpassen, en aangezien hoeveel festivals ze doet deze zomer zou het raar zijn als ze deze niet doet. Ook een act die zeker lowlands waardig is, enorm goede show in de afas
Maar is ze ook headliner waardig? Misschien volg ik haar onvoldoende, maar weet niet precies wat de hoogste plek op het affiche rechtvaardigt. Laat me graag overtuigen hoor, weet het gewoon niet.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en CVS
Wat ook tourt in deze zomer in de categorie indie & rock; Two Door Cinema Club, Last Dinner Party, The Black Keys, Mumford & Sons, Nothing But Thieves en The War On Drugs. Zit hier wat tussen voor de aankondiging volgende week woensdag?

Het is ondertussen wel bekend dat Bangalter (een van de twee van DP) werkt aan een tour/muziek met Keinemusik voor deze zomer, dus het idee van een soort van een DP optreden is wel wat hoger dan normaal, maar ik hoop dat we KM ver van Lowlands kunnen houden.
Hoezo, hebben we niet allemaal een sjaaltje nodig midden augustus? 😜

Two Door Cinema Club, Last Dinner Party, The Black Keys, Mumford & Sons, Nothing But Thieves en The War On Drugs. Zit hier wat tussen voor de aankondiging volgende week woensdag?
TWDC kan altijd opduiken
Last Dinner Party binnenkort AFAS, Lowlands zou logisch zijn na DTRH en PP laatste jaren
Black Keys headlinede vorig jaar Bospop, zou een keer kunnen I guess? Maar niet bijster populair volgensmij
Nothing But Thieves kan altijd, is paar jaar geleden, mij iets te recent
War on Drugs tourt vooralsnog alleen in juli in de EU toch?

• Leuk
Waarderingen: lowly
TWDC kan altijd opduiken
Last Dinner Party binnenkort AFAS, Lowlands zou logisch zijn na DTRH en PP laatste jaren
Black Keys headlinede vorig jaar Bospop, zou een keer kunnen I guess? Maar niet bijster populair volgensmij
Nothing But Thieves kan altijd, is paar jaar geleden, mij iets te recent
War on Drugs tourt vooralsnog alleen in juli in de EU toch?
Nothing But Thieves viel vorig jaar natuurlijk in als vervanger van Sam Fender.

Mumford and Sons zouden headliner zijn op DTRH, lijkt me.

Nothing But Thieves viel vorig jaar natuurlijk in als vervanger van Sam Fender.

Mumford and Sons zouden headliner zijn op DTRH, lijkt me.
Dit is het Lowlands topic ;)

Maar M&S staan al in Groningen op een paardenbaan, dus die kans acht ik klein

Ik weet dat het onwaarschijnlijk is maar zou het geweldig vinden als lowlands SAULT wist te strikken voor een suprise optreden ofzo, wordt dan wel heel exclusief want ze treden zelden op. Maar een nieuw album! misschien?🙏

• Geweldig
Waarderingen: soepstengel
Maar is ze ook headliner waardig? Misschien volg ik haar onvoldoende, maar weet niet precies wat de hoogste plek op het affiche rechtvaardigt. Laat me graag overtuigen hoor, weet het gewoon niet.
zou zelf ook haar niet een headliner noemen, maar zeker een hele goede subheadlinre

Users who are viewing this thread