Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Froukje kondigt een solo tour aan zonder band, en geeft expliciter aan niét op festivals te zien te zijn. Die staat dus niet samen met S10 als subheadliner o.i.d., al kan het heel goed zijn dat S10 er wel staat en dat ze als gast komt.
Ik heb Underworld altijd en overal toegejuicht, maar het is echt wel klaar nu. Voegt niks meer toe. Steeds lager lager lager lager lager op mijn verlanglijstje.
Zijn nu echt wel een stuk populairder en hebben een flinke hype te pakken. Vorige keer stond De Jeugd na Turnstile ook in de Alpha, dus dat trok heeeel veel mensen daarheen toen
Ik heb Underworld altijd en overal toegejuicht, maar het is echt wel klaar nu. Voegt niks meer toe. Steeds lager lager lager lager lager op mijn verlanglijstje.
Oppidan zou tof zijn. Ineffekt ook grote kans na grote doorbraak afgelopen jaar. Verder hoop ik op Avalon Emerson. Haar set van Dekmantel afgelopen jaar was bizar (niet live gezien overigens)
Froukje kondigt een solo tour aan zonder band, en geeft expliciter aan niét op festivals te zien te zijn. Die staat dus niet samen met S10 als subheadliner o.i.d., al kan het heel goed zijn dat S10 er wel staat en dat ze als gast komt.
Het is ondertussen wel bekend dat Bangalter (een van de twee van DP) werkt aan een tour/muziek met Keinemusik voor deze zomer, dus het idee van een soort van een DP optreden is wel wat hoger dan normaal, maar ik hoop dat we KM ver van Lowlands kunnen houden.
Het is ondertussen wel bekend dat Bangalter (een van de twee van DP) werkt aan een tour/muziek met Keinemusik dus het idee van een soort van een DP optreden is wel wat hoger dan normaal, maar ik hoop dat we KM ver van Lowlands kunnen houden.