Lowlands 2026

Froukje kondigt een solo tour aan zonder band, en geeft expliciter aan niét op festivals te zien te zijn. Die staat dus niet samen met S10 als subheadliner o.i.d., al kan het heel goed zijn dat S10 er wel staat en dat ze als gast komt.

• Confetti
Waarderingen: mees en Greyhound
Zouden ze Turnstille Bravo head durven te maken? Het was hun laatste keer Lowlands echt enorm rustig in de Bravo.

Ik heb Underworld altijd en overal toegejuicht, maar het is echt wel klaar nu. Voegt niks meer toe. Steeds lager lager lager lager lager op mijn verlanglijstje.
Ik ben ook fan, maar ik ken het ondertussen nu wel :)

Ik zet in op Daft Punk dit jaar! Ik krijg het gevoel dat ze een comeback gaan realiseren en dat Lowlands hun eerste gig wordt! :cool:

Froukje kondigt een solo tour aan zonder band, en geeft expliciter aan niét op festivals te zien te zijn. Die staat dus niet samen met S10 als subheadliner o.i.d., al kan het heel goed zijn dat S10 er wel staat en dat ze als gast komt.

Heb het al vaker gepost maar S10 tourt deze zomer met een solo show en staat ook als solo act in de Alpha.

• Leuk
Waarderingen: rrr
Dat weet ik, staat ieder jaar meermaals in Nederland, weet niet wat hij doet om dat telkens geboekt te krijgen maar hij doet iets goed

Ik ben ook fan, maar ik ken het ondertussen nu wel :)

Ik zet in op Daft Punk dit jaar! Ik krijg het gevoel dat ze een comeback gaan realiseren en dat Lowlands hun eerste gig wordt! :cool:
Het is ieder jaar weer wachten wie deze als eerste maakt, daar is 'ie!

• Haha
Waarderingen: XaviLL
Het is ieder jaar weer wachten wie deze als eerste maakt, daar is 'ie!

Het is ondertussen wel bekend dat Bangalter (een van de twee van DP) werkt aan een tour/muziek met Keinemusik voor deze zomer, dus het idee van een soort van een DP optreden is wel wat hoger dan normaal, maar ik hoop dat we KM ver van Lowlands kunnen houden.

Het is ondertussen wel bekend dat Bangalter (een van de twee van DP) werkt aan een tour/muziek met Keinemusik dus het idee van een soort van een DP optreden is wel wat hoger dan normaal, maar ik hoop dat we KM ver van Lowlands kunnen houden.
Ik zou de plaskruizen op zondagavond schoonmaken voor een Daft Punk Live in de Alpha van 23:00 - 01:00.

Users who are viewing this thread