Lowlands 2026

Op basis waarvan? Een paar maanden terug stond ze in de AFAS. Geen idee hoeveel de run op kaartjes was. Maar als ze een headliner was had ze wel Ziggo gestaan denk ik?
Jamiroquai stond daar al die avond; tweede concert beide direct uitverkocht, en via ticketswap niet te doen om aan kaartje te komen.

New wave headliner? Zou lowlands uberhaupt een lil kleine weer willen programmeren? Mojo heeft er geen moeite mee.

• Sad
Waarderingen: StevieU2

New wave headliner? Zou lowlands uberhaupt een lil kleine weer willen programmeren? Mojo heeft er geen moeite mee.
Als sub voor Tyler is het nog wel uit te leggen misschien?

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Toch leuk voor Bankzitters en Suzan & Freek dat hun naam altijd valt, wanneer New Wave in het Lowlands-topic voorbij komt.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Bij Nederlandse acts kun je dat niet zeggen imo. Die verkopen vrij snel grote podia uit maar zijn niet perse grote acts op festivals.
Dat ben ik eigenlijk wel met je eens (y).

Maar ik noem het ook vooral een kwestie van smaak. Nadat The Opposites een paar jaar geleden al hebben afgesloten, vind ik het toch raar dat New Wave hier als sub of totaal misplaatste act wordt ingeschaald. En natuurlijk is het wel begrijpelijk als The Opposites of New Wave je smaak niet is (dat had ik bijvoorbeeld bij Major Lazer in 2015), maar ik vind het verschil tussen The Opposites en New Wave echt een stuk kleiner dan tussen New Wave en de Bankzitters.

Dan zou je je als Lowlands compleet voor schut zetten met je "Ben je oke?"-campagne.

Echt dat die vent nog een carrière heeft...

Waarom is Paul Kalkbrenner geen kans hebber meer voor een headliner? Lijkt mij prima te passen met een nieuw album.

• On fire
Waarderingen: LLoww

Users who are viewing this thread