Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Op basis waarvan? Een paar maanden terug stond ze in de AFAS. Geen idee hoeveel de run op kaartjes was. Maar als ze een headliner was had ze wel Ziggo gestaan denk ik?
Op basis waarvan? Een paar maanden terug stond ze in de AFAS. Geen idee hoeveel de run op kaartjes was. Maar als ze een headliner was had ze wel Ziggo gestaan denk ik?
In 2015 brengt een groep jonge Nederlandse rappers en producers een album uit dat de muziekwereld op zijn kop zet: ‘New Wave’. Het verandert de Nederlandse hiphop voorgoed. Nu, dik tien jaar later, vieren ze dat met vijf uitverkochte shows in de Ziggo Dome.
fd.nl
New wave headliner? Zou lowlands uberhaupt een lil kleine weer willen programmeren? Mojo heeft er geen moeite mee.
In 2015 brengt een groep jonge Nederlandse rappers en producers een album uit dat de muziekwereld op zijn kop zet: ‘New Wave’. Het verandert de Nederlandse hiphop voorgoed. Nu, dik tien jaar later, vieren ze dat met vijf uitverkochte shows in de Ziggo Dome.
fd.nl
New wave headliner? Zou lowlands uberhaupt een lil kleine weer willen programmeren? Mojo heeft er geen moeite mee.
Maar ik noem het ook vooral een kwestie van smaak. Nadat The Opposites een paar jaar geleden al hebben afgesloten, vind ik het toch raar dat New Wave hier als sub of totaal misplaatste act wordt ingeschaald. En natuurlijk is het wel begrijpelijk als The Opposites of New Wave je smaak niet is (dat had ik bijvoorbeeld bij Major Lazer in 2015), maar ik vind het verschil tussen The Opposites en New Wave echt een stuk kleiner dan tussen New Wave en de Bankzitters.
fd.nl