Lowlands 2026

Hoeveel van deze lijst op de LL poster in januari?

Lorde

Tyler the Creator

Moby

Kneecap

Turnstile

Blood Orange

Skepta

Four tet

Clipse

Geese

Dijon

Amyl and the sniffers

Kurte Vile and the violators

Ravyn Lanae

Oklou

Sombr
Oklou verwacht ik niet met haar show op DTRH. Verder verwacht ik er vrij veel van.

• Leuk
Waarderingen: Martijn76
Hoeveel van deze lijst op de LL poster in januari?

Lorde

Tyler the Creator

Moby

Kneecap

Turnstile

Blood Orange

Skepta

Four tet

Clipse

Geese

Dijon

Amyl and the sniffers

Kurte Vile and the violators

Ravyn Lanae

Oklou

Sombr
Lorde, Turnstile en ik ben een blij mens.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD
Ik zie op het PP forum veel sceptische meningen over de haalbaarheid van Tyler. Zou echt zonde zijn als het niet lukt.. Je hebt na Kendrick en Drake wel echt de grootste hiphop naam van het moment te pakken. En van die drie vind ik Tyler het meest geschikt voor Lowlands. Ik blijf hopen!

Waarom zou Tyler duurder zijn dan Billie Eilish?
Geen idee hoe duur, maar billie was wel een financiële aderlating zei EvE, wel fantastisch. Het jaar daarop hebben ze het gecompenseerd met nederlandse artiesten schat ik zo in. Tyler is denk ik ook wel een financieel risico, of lowlands dat nog een keer aandurft? We zullen het zien

Omschreef hij het echt als een aderlating of simpelweg als duur 😯?

Misschien helpt het nog dat de kanshebbers als subs er tot dusver sterker uitzien dan de headliners. Naast een Lorde, Underworld of NL act zou Tyler niet misstaan als grote smaakmaker.

Omschreef hij het echt als een aderlating of simpelweg als duur 😯?

Misschien helpt het nog dat de kanshebbers als subs er tot dusver sterker uitzien dan de headliners. Naast een Lorde, Underworld of NL act zou Tyler niet misstaan als grote smaakmaker.
Billie is echt veel te duur voor een standaard headliner lowlands, tyler niet, maar een paar van het formaat tyler maakt weer een budgetoverschrijding en dan krijg je weer ticketverhoging, compensatie artiesten die wel populair zijn maar niet te duur etc.Ik denk overigens wel dat ie geboekt wordt als ze de kans krijgen maar verwacht geen hele grote namen ernaast

Moby dus naar bospop, enigzins jammer. Ben nu wel benieuwd wat de Lowlands headliner naast Tyler en Lorde is.

• Sad
Waarderingen: @Marc
Sziget met Florence, Lewis Capaldi, Twenty One Pilots en SOMBR aan de bovenkant.
SOMBR zou daarvan 1tje kunnen zijn die overkomt. 21P, FATM staan al op andere NL festivals en Lewis zie ik om de één om of andere reden niet zo snel gebeuren op LL.

Dijon, Tash Sultana, Tomora, Antony Szmierek gaan er denk ik wel staan. Hoop zelf nog op Bad Nerves en Biffy Clyro, alleen met Biffy acht ik de kans heel klein.

SOMBR zou daarvan 1tje kunnen zijn die overkomt. 21P, FATM staan al op andere NL festivals en Lewis zie ik om de één om of andere reden niet zo snel gebeuren op LL.

Dijon, Tash Sultana, Tomora, Antony Szmierek gaan er denk ik wel staan. Hoop zelf nog op Bad Nerves en Biffy Clyro, alleen met Biffy acht ik de kans heel klein.
SOMBR zou zeker een goede zijn, maar imo niet als headliner? Lewis voel ik ook niet zo, al stond hij er een aantal jaar geleden ook. Tomora staat al op DTRH alleen wat mij betreft mag dat ook naar LL komen.

• Leuk
Waarderingen: Cooklu
SOMBR zou zeker een goede zijn, maar imo niet als headliner? Lewis voel ik ook niet zo, al stond hij er een aantal jaar geleden ook. Tomora staat al op DTRH alleen wat mij betreft mag dat ook naar LL komen.
Ik hoop inderdaad niet dat deze dan als headliner over gaat komen, het zal ongetwijfeld dan vol staan maar ik hoop op iets meer een zwaargewicht als ze een headliner boeken.

Tomora was me even ontschoten, die gaat dan waarschijnlijk geen LL aandoen.

Ik dacht ergens een gerucht te hebben gelezen dat Biffy naar Dauwpop gaat

Ik moest SOMBR toch echt op zoeken, nog nooit van gehoord.

Staat Lewis Capaldi al ergens in Nederland, niet toch?

• Haha
Waarderingen: justin.feestje

Users who are viewing this thread

• Lea