Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik kan me de 24-uurs nog herinneren wat toen een Duracell-batterij was. Dat vond ik overigens een geniale merk-activatie. Toen liep ik daar om 10u 's ochtends eens doorheen, daarmee vergeleken was een Berlijnse technobunker na 5 dagen nonstop-feest nog fris bij!
Zelf ook een vriendengroep gehad die een tegenovergesteld ritme had. Ik kwam om 09:00 mijn tent uit voor koffie en zij kwamen om 09:00 terug uit de Armedillow. Ik ging om 11:00 het terrein op en zij gingen slapen. Ik kwam ze meestal weer rond een uurtje of 20:00 tegen op het festival terrein.
Zelf ook een vriendengroep gehad die een tegenovergesteld ritme had. Ik kwam om 09:00 mijn tent uit voor koffie en zij kwamen om 09:00 terug uit de Armedillow. Ik ging om 11:00 het terrein op en zij gingen slapen. Ik kwam ze meestal weer rond een uurtje of 20:00 tegen op het festival terrein.
Haha en dan ben ik beide, op vrijdag en zaterdag als een van de eerste uit de tent na enkele uren slaap, op maandag m'n tent opvouwen terwijl ik net de Armadillow uit kom rollen om 9 uur s'ochtends
Voor mij is dat altijd dat moment als je met al je spullen ingepakt en wel op maandag ochtend nog een keer langs de armadillow loopt en al die zombies ziet terug slenteren
Voor mij is dat altijd dat moment als je met al je spullen ingepakt en wel op maandag ochtend nog een keer langs de armadillow loopt en al die zombies ziet terug slenteren
Justice werd toen als vervanger geregeld voor Qotsa, nadat BKS al geweest was. Het moet nu wel heeeeeeeel raar lopen als gorillaz uiteindelijk in de alpha staat daar in augustus
Justice werd toen als vervanger geregeld voor Qotsa, nadat BKS al geweest was. Het moet nu wel heeeeeeeel raar lopen als gorillaz uiteindelijk in de alpha staat daar in augustus
Mooie headliners hoor voor BKS, maar ben er ook niet heel rouwig om dat die artiesten niet om LL staan. Begint wel weer te kriebelen zo met de eerste bekendmakingen!