Lowlands 2026

Moet zeggen dat ik weleens mensen om een uur of negen heb zien terug komen. Nou dan is het beste er bij een hoop wel vanaf hoor :ROFLMAO:
Ik kan me de 24-uurs nog herinneren wat toen een Duracell-batterij was. Dat vond ik overigens een geniale merk-activatie. Toen liep ik daar om 10u 's ochtends eens doorheen, daarmee vergeleken was een Berlijnse technobunker na 5 dagen nonstop-feest nog fris bij!

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en visdave34
Moet zeggen dat ik weleens mensen om een uur of negen heb zien terug komen. Nou dan is het beste er bij een hoop wel vanaf hoor :ROFLMAO:
Zelf ook een vriendengroep gehad die een tegenovergesteld ritme had. Ik kwam om 09:00 mijn tent uit voor koffie en zij kwamen om 09:00 terug uit de Armedillow. Ik ging om 11:00 het terrein op en zij gingen slapen. Ik kwam ze meestal weer rond een uurtje of 20:00 tegen op het festival terrein.

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Zelf ook een vriendengroep gehad die een tegenovergesteld ritme had. Ik kwam om 09:00 mijn tent uit voor koffie en zij kwamen om 09:00 terug uit de Armedillow. Ik ging om 11:00 het terrein op en zij gingen slapen. Ik kwam ze meestal weer rond een uurtje of 20:00 tegen op het festival terrein.
Haha en dan ben ik beide, op vrijdag en zaterdag als een van de eerste uit de tent na enkele uren slaap, op maandag m'n tent opvouwen terwijl ik net de Armadillow uit kom rollen om 9 uur s'ochtends

op maandag m'n tent opvouwen terwijl ik net de Armadillow uit kom rollen om 9 uur s'ochtends
Die wandeling op maandagochtend van de Armadillow terug naar je tent als mensen al aan het inpakken/vertrekken zijn is echt hét moment van Lowlands zo bijzonder maakt voor mij.

• Leuk
Waarderingen: Veer, Joris en CVS
Die wandeling op maandagochtend van de Armadillow terug naar je tent als mensen al aan het inpakken/vertrekken zijn is echt hét moment van Lowlands zo bijzonder maakt voor mij.
Voor mij is dat altijd dat moment als je met al je spullen ingepakt en wel op maandag ochtend nog een keer langs de armadillow loopt en al die zombies ziet terug slenteren

• Confetti
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: Novis95, gguuss en WTSGD
Huh? Gorillaz mag van het lijstje, want die gaan naar BKS. Dat had ik niet verwacht…

Zij leken mij de grootste zekerheid van alle mogelijke headliners. Toveren ze dan toch weer een verrassing uit de hoge hoed?

Huh? Gorillaz mag van het lijstje, want die gaan naar BKS. Dat had ik niet verwacht…

Zij leken mij de grootste zekerheid van alle mogelijke headliners. Toveren ze dan toch weer een verrassing uit de hoge hoed?
Exact, ging ik ook blind van uit. Als het dan maar gelijkwaardig is...

• Thinking
Ik vind het oprecht jammer als Gorillaz niet komen. Misschien nog een kans op een verrassing zoals Justice.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik vind het oprecht jammer als Gorillaz niet komen. Misschien nog een kans op een verrassing zoals Justice.
Justice werd toen als vervanger geregeld voor Qotsa, nadat BKS al geweest was. Het moet nu wel heeeeeeeel raar lopen als gorillaz uiteindelijk in de alpha staat daar in augustus

• Sad
Mooie headliners hoor voor BKS, maar ben er ook niet heel rouwig om dat die artiesten niet om LL staan. Begint wel weer te kriebelen zo met de eerste bekendmakingen!

Users who are viewing this thread