Lowlands 2026

Nou 😅…

Radiohead zou een complete mismatch zijn voor zowel Lowlands (Mojo), fans als de band zelf.

Radiohead zal vrij prijzig zijn en zal 0 tickets extra verkopen (want snel uitverkocht). Zet ze dan op Pinkpop of Malieveld, iets met dagtickets. Ook beter voor de fans met een bijpassend programma.
Waarom zou Radiohead het risico nemen om voor een slecht gevulde Alpha te gaan spelen? Of iig een leeglopende Alpha.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Nou 😅…

Radiohead zou een complete mismatch zijn voor zowel Lowlands (Mojo), fans als de band zelf.

Radiohead zal vrij prijzig zijn en zal 0 tickets extra verkopen (want snel uitverkocht). Zet ze dan op Pinkpop of Malieveld, iets met dagtickets. Ook beter voor de fans met een bijpassend programma.
Waarom zou Radiohead het risico nemen om voor een slecht gevulde Alpha te gaan spelen? Of iig een leeglopende Alpha.
Ik denk dat je een gedeelte van het Lowlands publiek hier toch wel mee onderschat.

Ja het is geen perfecte match, en ja het zal bij een bekende DJ act op de Alpha miss drukker zijn, maar denk dat Pinkpop toch echt een veel grotere mismatch is. LL programmeert daarnaast voor mijn gevoel een stuk scherper en alternatiever, met bijvoorbeeld bands als The Smile, Maruja & BCNR die de afgelopen jaren nog op de line-up van LL stonden, dus kan wmb prima.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1
Nou 😅…

Ja, liever op een festival met dagtickets of een apart concert.

Dat klopt, maar ik verwacht dat Radiohead fans ouder zijn en wat makkelijker 350 euro voor een kaartje neerleggen.
Daar kan ik inkomen en die ouderen zullen wellicht ook wat makkelijker zich breed oriënteren op het hele festival en langer blijven?

Overigens bij Billie Eilish zijn ook heel wat ouderen die een Lowlands ticket hebben gekocht destijds voor hun kroost ;-)
Waaronder ikzelf, onbetaalbaar om m'n dochter in euforie te zien bij dat concert :love:

Laatst bewerkt:
Ik kan de gedachten van de band niet lezen, maar als je 4 zaalshows in dezelfde plek doet en het bij slechts 5 steden houdt signaleert dat misschien ook wel dat je niet zit te wachten op een intense festivalzomer over het hele continent. Kan me voorstellen dat lang touren ook wel een wissel trekt als je in de 50 bent. Kreeg uit de insta post ook niet de indruk dat er echt als iets vast ligt voor komende zomer.

Dat gezegd hebbende, radiohead zou natuurlijk dé klapper zijn en veel beter bij lowlands passen dan sommigen hier zeggen. We hebben het nog steeds over één van de grootste bands ter wereld met miljarden aan streams, dus die alpha gaat echt wel vol staan.

Ik heb ze al gezien op BKS dus dan duik ik gewoon de hacienda in 😉

Nou 😅…

Ik denk niet dat ze op Pinkpop zullen staan in ieder geval: https://festileaks.com/2024/05/geen-radiohead-meer-op-pinkpop-te-ingewikkeld/

Radiohead zal de Alpha toch wel vol trekken lijkt mij. Heb soms wel eens het idee dat (jongere) mensen onderschatten hoe groot sommige bands waren.

Royel Otis is toch wel een grote kans dat die komt volgend jaar? Hoop ASAP Rocky trouwens niet ondanks dat ik het prima kan verteren maar hoop toch op wat leukers :)

Radiohead zal de Alpha toch wel vol trekken lijkt mij. Heb soms wel eens het idee dat (jongere) mensen onderschatten hoe groot sommige bands waren.

Royel Otis is toch wel een grote kans dat die komt volgend jaar? Hoop ASAP Rocky trouwens niet ondanks dat ik het prima kan verteren maar hoop toch op wat leukers :)
Ik denk niet dat Royel Otis volgend jaar wéér de hele zomer in Europa touren. Die hadden echt een bizar schema dit jaar. Of ze dan volgend jaar augustus of en ander moment kiezen moet nog maar blijken.

Die angst was er bij Billie Eilish ook, viel behoorlijk mee
Viel helemaal niet mee. In dat jaar had vrijwel mijn hele groep, 20 man, geen kaart bij de eerste kaartverkoop. Het was nog een crime om kaarten te krijgen later.

Viel helemaal niet mee. In dat jaar had vrijwel mijn hele groep, 20 man, geen kaart bij de eerste kaartverkoop. Het was nog een crime om kaarten te krijgen later.
Dat was het jaar met de klavertjes op ticketswap inderdaad. Wat een hel.

Volgens mij was het bij ons het jaar daarna bij vele niet gelukt of was dat al naar Corona? Was trouwens best een leuk optreden.

Had trouwens niet het idee dat er zoveel "fanboys" voor haar waren toen. Denk dat als je zo'n K-Pop act doet je het wel krijgt.

Volgens mij was het bij ons het jaar daarna bij vele niet gelukt of was dat al naar Corona? Was trouwens best een leuk optreden.

Had trouwens niet het idee dat er zoveel "fanboys" voor haar waren toen. Denk dat als je zo'n K-Pop act doet je het wel krijgt.
Dat jaar van Stromae waren al die tickets doorgeschoven, maar het jaar van Billie (2023) was er heel veel ticketstress inderdaad. Dat was vorig jaar al vele minder.

Overigens dat die verkoop zo goed ging was nog een resultaat van corona volgensmij.

• Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Users who are viewing this thread