Denk je niet dat je op voorhand gaat inkleuren, wat je denkt/hoopt te zien? Net als de 'oudere generatie' die nu afhaakt (er is een jaarlijkse aanwas).
Misschien heb je gelijk, hoor. Maar ik zou na de afgelopen editie, die gewoon top was, niet weten waarom er ineens mensen afhaken en alleen nog maar 'echte liefhebbers' gaan. Het programma is natuurlijk wat anders (beter, denk ik als echte liefhebber), maar hoe belangrijk is dat echt?
Ik zie in ieder geval jaar op jaar het aandeel van dinky's, die met gemak een paar honderd euro extra kapot slaan om in een klaarstaand tentje te gaan slapen, alleen maar toenemen. En Mojo ziet dat ook, anders hadden ze niet ook nog camping 2 t/m 4 deels daaraan opgeofferd. Call me generaliserend, maar dat lijken me niet de mensen die hun komst van het programma laten afhangen. En ze laten hun komst al zeker niet van de ticketprijs afhangen.
Mijn inschatting, Lowlands is aan het einde van de dag als al jaren netjes uitverkocht. Al het andere is wensdenken. (Maar misschien heb ik het mis.)