Mooi man een zelf benoemd kenner
FKA Twigs afkraken? Geen idee waar hoor enkel vind ik het maar een performance dan een muziek show met (paal) dans acts en van alles en nog wat er bij. Het is meer een "kunst" vorm dan een muziek vorm. Ik heb er niks mee helaas!
Maar wanneer ben je dan goed in muziek als je het voor de massa maakt of muziek die een paar "kenners" goed vinden? Frank Zappa maakte volgens vele kwalitatief hoogstaande muziek toch? Commercieel zijn er zat die simpelere muziek maakt en het veel beter deden...
In mijn ogen is de mening van de massa toch iets meer bepalender als je er geld mee wilt verdienen. FKA Twigs zie ik geen stadions uit verkopen. Tis toch vooral een niche markt. De verguisde Macklemore doet in het dat op zich beter.
Wie heeft er gelijk? Of is geen gelijk? Not a single fuck is given door mij hoor

Ben de tijd al even voorbij dat ik mij druk maak om de mening van andere in onbeduidende zaken zoals muziek smaak / keuze.
Is mijn ogen is het vooral een kwestie van smaak en is alles heel erg subjectief.