Mensen die het hier over 'deugen' hebben zijn mensen met een gebrek aan empatisch vermogen en vullen met hun onderbuik in waarom mensen palestina statements maken op festivals. Hoe weet je dat dit om 'deugen' gaat? Waar baseer je dat op anders dan je onderbuik. Ik weet één ding zeker, je zult met geen enkel concreet bewijs hiervoor kunnen komen. Er zullen inderdaad een beperkt aantal mensen zijn die dit uit een soort meeloopgedrag doen. De meeste mensen die ik er naar vroeg zeiden allemaal hetzelfde; 'Ik weet dat het de oorlog niet gaat oplossen, maar het helpt me om mijn verdriet hierover te delen met anderen en om te zien dat ik hier niet alleen in sta en dat er heel veel mensen zijn die zich zo voelen'. Dat heeft niets met deugen te maken. Ik moet zelf IEDERE dag langs gaza demonstraties lopen vanwege mijn werk en vandaag werden de foto's van vermoorden kinderen me (weer eens) te veel en barstte in huilen uit. Ik liep niet met een gaza vlag oid rond op Lowlands, maar het maakt me razend dat er ongevoelige horken dit verdriet wegzetten als deugen.