Lowlands 2025

Chappel sluit niet goed aan bij de sfeer van Lowlands. Op een festival waar dagkaarten beschikbaar zijn, zal zij echter ongetwijfeld een groot publiek weten te trekken.

Iemand toevallig een foto van de bandmerch stand op Lowlands? Toch op afstand shoppen voor fontaines dc merch 😬

BCNR inderdaad schitterend. Kasper van der Laan trouwens ook erg leuk. NNO ook weer indrukwekkend (wel oppassen dat het geen gimmick gaat worden) en vond het afscheid van EvE een beetje gek gepland. Horsegirll ook meegepakt in een volle Heineken.

Ik zoek nog 10 man met hét Fontaines shirt om een teamfoto te maken. Nu bij de alpha, wie wil?
Had ik graag bij willen zijn. Genoeg mensen om een mooie foto te maken trouwens. Lopen er veel rond, toch elke keer even een high five of knikken naar mensen met het shirt.

Ik lees mijn bericht net terug, maar voor 6 uur savonds al cabaret, klassieke muziek, ingewikkelde maar mooie muziek en keiharde techno meegepakt. En vanavond nog een favoriete band (FDC). Er is denk ik maar 1 festival in Nederland waar dat kan in NL.

Users who are viewing this thread