Lowlands 2025

Wat een onzin. Het is geen stilte retraite.
Je hebt muziek blazen en muziek op fluisterstand zoals ze dat zo mooi noemen.
Jij doet hier de aanname dat wij als een soort barbaren die hele camping wakker houden. Of we effe konden stoppen met praten want meneer wilde slapen. Hou toch op.

Gen Z zijn gewoon snowflakes. Doe je oordoppen in en ga slapen. De avond er voor hebben zij ons ook wakker gehouden met hun saaie techno. Hoor je mij toch ook niet over. Oordoppen in en slapen.
Op een camping is het toch wel zo fijn dat het op z’n minst wat rustig is toch. Hangt natuurlijk een beetje af van het uur natuurlijk, maar beseffen dat muziek spelen om 3-4u ‘s nachts op een camping is toch ook maar een kleintje. Dat is toch het uur waarop mensen voor willen slapen op die plek.

Bedanktvoor die circlepit bij Warmduscher en iedereen die ons doorliet ❤️ De weg ernaar toe was wel hel. Van het voorvak van Qotsa door de kiki gangers het terrein over. Heb m’n bril maar afgedaan, zodat ik niet kon zien wat er op me af kwam. Wel veel lieve Lowlands bodyguards die het pad probeerde vrij te houden, maar eigenlijk niet te doen in de avond. Volgend jaar maar een zwaailicht op m’n hoofd.

Sef blijft imo echt een matige rapper. Teksten gaan soms echt nergens over, maar hey het rijmt. Ook bijna altijd dezelfde type flow's. Helaas mijn ding niet. Sylvie Kreusch klonk daarstraks tof op de livestream.

Vind Sef sowieso veel te zelf ingenomen en iemand die zichzelf iets te serieus neemt met alles.
Tsja. Wat ik ook beetje slecht trek is allemaal lullen over CEO's en bedrijven en dergelijke. Maar ik ben heel benieuwd wat hij zelf vraagt voor dit uurtje Alpha. Hij scoort een beetje makkelijk ja. Maar daar zijn wel meer artiesten tegenwoordig op te betrappen.

Maar net ook een rap dat licht door het lichaam gaat, iets wat feitelijk niet klopt. En zo zitten er continu hele rare teksten in zijn muziek wat nergens over gaat.

Mja het slaat aan blijkbaar. Achja

• Leuk
Waarderingen: @Marc en davadude
Weval was echt goed!! Ik had ze nog niet eerder gezien. En cool dat ze ook veel met video doen. Wel jammer dat er 8 lange Jannen zich op het laatste moment voor ons binnendrongen en vervolgens continu luid stonden te kletsen 😡 Maar gelukkig hebben we ons na zo'n 3 nummers naar voren kunnen plaatsen dus er toen geen last meer van gehad.

Wel jammer (en andersom leuk) hoe de mensen om je heen het zo voor je kunnen verpesten of beter maken.

Sef fantastisch op de livestream. Heeft tijd lang met z’n mini-orkest getoerd en zo met band geeft het iets meer pit, vollere sound. Vind het sowieso heel interessant en knap hoe hij in bijna twintig jaar muzikaal en artistiek ontwikkeld is, en tof hoe uitgesproken hij is over thema’s die hem aan het hart gaan. Hele grote gunfactor ook, blij hem op dit podium te zien.

• Leuk
Waarderingen: Mimi en rrr
Ik zie alleen matige rap met valse zang af en toe gemengd met wat autotune. Maar ieder z'n smaak natuurlijk

Weval was echt goed!! Ik had ze nog niet eerder gezien. En cool dat ze ook veel met video doen. Wel jammer dat er 8 lange Jannen zich op het laatste moment voor ons binnendrongen en vervolgens continu luid stonden te kletsen 😡 Maar gelukkig hebben we ons na zo'n 3 nummers naar voren kunnen plaatsen dus er toen geen last meer van gehad.

Wel jammer (en andersom leuk) hoe de mensen om je heen het zo voor je kunnen verpesten of beter maken.
Weval was echt leuk! Ik werd ook wel blij dat ze andere versies van hun eigen nummers spelen, zodat hun sets toch een beetje vers blijven.
Pratend publiek blijft toch een groot irritatiepunt inderdaad

Users who are viewing this thread