Lowlands 2025

‘s Nachts muziek draaien op de camping vind ik zelf aso. En dubbelaso als iemand het gewoon vraagt en je alsnog aan laat staan?

In de jaren dat we op camping 2 stonden (en nu camping 1) hoor ik het ook niet van anderen. Zelf hebben we ook een knaller van een speaker mee maar die blijft ‘s nachts uit. Gezellig voor overdag, als je ‘s nachts muziek wil ga je maar naar het terrein.
Wat een onzin. Het is geen stilte retraite.
Je hebt muziek blazen en muziek op fluisterstand zoals ze dat zo mooi noemen.
Jij doet hier de aanname dat wij als een soort barbaren die hele camping wakker houden. Of we effe konden stoppen met praten want meneer wilde slapen. Hou toch op.

Gen Z zijn gewoon snowflakes. Doe je oordoppen in en ga slapen. De avond er voor hebben zij ons ook wakker gehouden met hun saaie techno. Hoor je mij toch ook niet over. Oordoppen in en slapen.

Jij doet hier de aanname dat wij als een soort barbaren die hele camping wakker houden. Of we effe konden stoppen met praten want meneer wilde slapen. Hou toch op.

Gen Z zijn gewoon snowflakes. Doe je oordoppen in en ga slapen. De avond er voor hebben zij ons ook wakker gehouden met hun saaie techno. Hoor je mij toch ook niet over. Oordoppen in en slapen.
Mensen snowflakes noemen omdat ze jouw gedrag niet accepteren… De nieuwe generatie accepteert niet onzin en slikt alles maar als een ‘dit is wat het is’.

Lekker geslapen? Kort nachtje zeker zo van 5 tot 10? Zullen we eerst een bakkie koffie doen en dan gezellig vooruitkijken naar de mooie tweede dag Lowlands?

Zonnetje komt er vanmiddag nog bij, genoeg kwaliteit aan muziek, het wordt beter. ;)

Wij zijn omsingeld door mensen die door pappie gebracht zijn. Heerlie de peerlie Anne fleur en Floris. Ben zelf te on-Amsterdams hier voor denk ik.
Valt toch allemaal reuze mee met "snowflakes". Als je ziet hoeveel mensen er op LL juist wel nog feesten tot in de vroege uurtjes heb ik niet het idee dat dit een festival is waar mensen zeuren over rust.. Op andere festivals is het juist veel rustiger op de campings.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en Spaulding

Als iemand om 4u 's nachts vraagt of je muziek zacht mag is dat toch niet heel gek? Dan zet je die gewoon zacht. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar is niet zo heel moeilijk.

Snap dat je het naar je zin hebt hoor, maar mensen die vragen of het een tandje zachter kan verkleinen naar slowflakes hoeft ook niet toch? Nee is dan ook een antwoord vanuit jullie. En anders vandaag ff met elkaar op de lijn komen, heeft iedereen duidelijkheid en dezelfde verwachtingen :)

‘s Nachts muziek draaien op de camping vind ik zelf aso. En dubbelaso als iemand het gewoon vraagt en je alsnog aan laat staan?

In de jaren dat we op camping 2 stonden (en nu camping 1) hoor ik het ook niet van anderen. Zelf hebben we ook een knaller van een speaker mee maar die blijft ‘s nachts uit. Gezellig voor overdag, als je ‘s nachts muziek wil ga je maar naar het terrein.
Eens.

En random zijsprongetje dit, maar ik ben in gedachten weer even helemaal terug op Pukkelpop 2006, waar Daft Punk na "One more time" optimaal uitgemolken te hebben klaar was op de main stage en waarna wij, eenmaal terug in de tent, geconfronteerd werden met buren die - I kid you not - "Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus" - urenlang snoeihard op repeat hadden en de verzoeken van werkelijk alle buren om die herrie uit te zetten negeerden. Oordopjes hielpen geen ruk. We waren er gelukkig maar een dag en nacht 😅

Als iemand om 4u 's nachts vraagt of je muziek zacht mag is dat toch niet heel gek? Dan zet je die gewoon zacht. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar is niet zo heel moeilijk.
Ook weer de aanname dat ie niet al zacht stond en dat t 4u snachts was. Wij zijn geen barbaren he.

Als er volk self centered is dan zijn het die snowflakes wel. De wereld bestaat voor Anne Fleur en niemand anders.

• Thinking
Waarderingen: Timmetje
Eens.

En random zijsprongetje dit, maar ik ben in gedachten weer even helemaal terug op Pukkelpop 2006, waar Daft Punk na "One more time" optimaal uitgemolken te hebben klaar was op de main stage en waarna wij, eenmaal terug in de tent, geconfronteerd werden met buren die - I kid you not - "Lief klein konijntje heeft een vliegje op zijn neus" - urenlang snoeihard op repeat hadden en de verzoeken van werkelijk alle buren om die herrie uit te zetten negeerden. Oordopjes hielpen geen ruk. We waren er gelukkig maar een dag en nacht 😅
Dat waren nog eens tijden.

Ook weer de aanname dat ie niet al zacht stond en dat t 4u snachts was. Wij zijn geen barbaren he.

Als er volk self centered is dan zijn het die snowflakes wel. De wereld bestaat voor Anne Fleur en niemand anders.
Ik doe geen aannames, zeg alleen dat je niet mensen hoeft te degraderen omdat ze wat komen vragen. Er zit daarnaast wel een bepaalde ironie in je denkwijze, ik vind namelijk dat je nogal self centered reageert

Wel mooi hoe je het om weet te draaien, uit jouw reacties lijkt het alsof de wereld bestaat voor Eva en niemand anders

Users who are viewing this thread