Lowlands 2025

Het vervolg... 🤷‍♂️
Ik zag vorig jaar iemand op degelijke hardloopschoenen en in sportoutfit een rondje hardlopen over het parkeerterrein. Ja inderdaad, over die stoffige kiezelsteentjes.

Ben zelf ook fanatiek hardloper maar 5 dagen skippen (en ipv daarvan tienduizenden stappen maken) heb ik weinig moeite mee. Alsof zo’n 5km loopje echt zoden aan de dijk zet (en naar mijn idee juist ongezonder als je daarna weer aan de drank gaat).

Ik zag vorig jaar iemand op degelijke hardloopschoenen en in sportoutfit een rondje hardlopen over het parkeerterrein. Ja inderdaad, over die stoffige kiezelsteentjes.

Ben zelf ook fanatiek hardloper maar 5 dagen skippen (en ipv daarvan tienduizenden stappen maken) heb ik weinig moeite mee. Alsof zo’n 5km loopje echt zoden aan de dijk zet (en naar mijn idee juist ongezonder als je daarna weer aan de drank gaat).
Op DTRH deed iemand het dit jaar iedere ochtend over de camping.

• Wow
Waarderingen: Bamischijf
Er staan nog meer dan 600 tickets te koop op ticketswap en op ticketmaster ook nog een flink aantal, veel ook nog voor boven de 300 euro. Ik vraag mij af of mensen liever al het geld verliezen dat ze aan de ticket hebben uitgegeven dan dat ze deze tegen een lagere prijs verkopen om er in ieder geval nog vanaf te komen? (ik greep net mis voor de tickets van 204 euro, ik wacht geduldig of er nog een spotprijsje langskomt en anders ga ik niet xd)

Dat klopt inderdaad. Op LL is er geen short cut, wel een snellere route. Net buiten de grote stroom om.
Loop over de vlonders langs het meer naar de Alpha.
Pro tip, loop vanaf daar door de vlaggenweide bij de Alpha achterom naar de linkerkant van de Aplha omdat daar vaak meer plek is binnen dan rechts.
En bij de Bravo loop langs de kant van Haciënda om de Armadillow, langs de India duurt meestal langer. En ook links de Bravo in gaan is vaak een goed idee.

Laatst bewerkt:
Tof dat je er ook zo in staat. Hoe ga je het aanpakken?
Ik zit in de Solowlander appgroep, echt tof!
Ga van Vrijdag tm zondagavond laat!
Waarschijnlijk zelf kamperen wellicht met een paar man in die app groep
Verder mn eigen gang gaan en soms aansluiten bij een concertje bij anderen

En verder zie mn vorige post
Na lange afwezigheid klim ik weer in de pen. Al vier jaar denk ik dat het m'n laatste LL wordt, omdat DTRH me toch meer aanspreekt en m'n vrienden erheen gaan. En tot nu heeft de line-up, nieuwe vrienden of m'n dochter me telkens een excuus gegeven om toch (mee) te gaan. Dit jaar is er geen excuus en dus stond ik voor de keuze: ga ik alleen! De line-up sprak me niet enorm aan dus begonnen met inluisteren. En er gebeurde iets supergrappigs...ik werd niet enthousiaster. En toch trok me dat juist over de streep om wel te gaan en weer lekker nieuwe dingen te ontdekken. Dit is mede te danken aan jullie verhalen!

Ik ga weer onbevangen naar Lowlands met slechts enkele "must sees" waarvan ik de meeste al gezien heb. Lekker ontdekken dus en loslaten. Ondertussen staat er al weer aardig wat op mn lijstje maar is vooral het vrij gevoel dat zo lekker is!

Wel apart (en een tikkie spannend) op alleen te gaan. Mezelf kennende maak ik snel een praatje en leg ik makkelijk contact. Ik heb me al gemeld op her solo naar LL topic! Wanneer is de festileaks meet-up? :giggle:

Mijn top 10 in willekeurige volgorde:
  • FKA
  • QSTA
  • Joep Beving
  • Weval
  • London Grammar
  • Fontaines DC
  • Horace Andy
  • Jamie XX
  • NNO
  • Tramhaus
O.a. nieuwsgierig naar: Marathon, Boko Yout, Deadletter, Warmduscher, Montell Fish, BBY, The Dare, The Blessed Madonna, Lola Youg en MK Gee

Ik ga de komende weken een doorverkoop kaartje voor weinig scoren.

Op naar ons geliefde festival, en mocht dit mn laatste keer zijn dan verwacht ik dat we er een legendarische van maken!

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Flynn, team-0 en @Marc
Mag je ook iemand afzetten op de Kiss + Ride zonder diegene per sé te zoenen?
Moet ik gelijk weer denken aan het filmpje van paar jaar geleden toen ze de ‘afzetters’ hadden gefilmd met een boodschap voor degene die ze hadden gedropt. Van die lieve ouders met goede raad. Die dan op de schermen voorbij kwamen.

Man man man. Ik ben een dagelijkse loper maar je denk toch niet dat ik me hardloopschoenen meeneem naar Lowlands 😅

Ze menen het nog serieus ook….

Ik heb het idee dat ze het gelukkig niet zo serieus menen 😄

"Heuveltraining (800 m)

Zoek het bruggetje of hellinkje op het terrein, sprint naar boven en wandel rustig terug omlaag. Herhaal dit vijf keer. Wil je wat meer uitdaging? Doe dit met een biertje in de hand voor extra core stability"

• Haha
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Ik heb het idee dat ze het gelukkig niet zo serieus menen 😄

"Heuveltraining (800 m)

Zoek het bruggetje of hellinkje op het terrein, sprint naar boven en wandel rustig terug omlaag. Herhaal dit vijf keer. Wil je wat meer uitdaging? Doe dit met een biertje in de hand voor extra core stability"
Ik las alleen die dik gedrukte alinea’s. Gelukkig, ze maken een grapje 😂

Pay Day Money GIF by MOODMAN

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

Users who are viewing this thread