Lowlands 2025

Meer mensen bij wie het ticket niet laadt in de Ticketmaster app? Mijn het tabje mijn evenementen blijft de pagina aardig leeg.

Via de site zijn mijn tickets wel zichtbaar, maar mijn ticket alvast laden in de app, zoals ze aanraden gaat (nu?) niet.
Bij mij laadt hij wel, maar in de afgelopen weken heb ik wel wat problemen gehad. De app verwijderen en opnieuw installeren is vaak de oplossing.

Ja zowel mijn vriendin als ik hadden hier last van. We kregen de tip dat je de tickets ook kunt tonen in de mobiele webpagina van Ticketmaster en dat je ze vanuit daar ook kunt inladen in Google Wallet of de Apple-variant daarop. Dan ben je niet meer afhankelijk van de Ticketmaster app.
Ik heb ze voor de zekerheid ook in mijn Google Wallet gezet, maar ben wel benieuwd of dat geaccepteerd wordt omdat de QR-code daar op het eerste oog wel statisch is.

• Leuk
Waarderingen: superginger
Meer mensen bij wie het ticket niet laadt in de Ticketmaster app? Mijn het tabje mijn evenementen blijft de pagina aardig leeg.

Via de site zijn mijn tickets wel zichtbaar, maar mijn ticket alvast laden in de app, zoals ze aanraden gaat (nu?) niet.

Heb je de nieuwe app van Ticketmaster ook gedownload.
Daar ging het bij mij dus fout.

Als je problemen in de app hebt: uitloggen -> opnieuw inloggen.

Ik heb ze voor de zekerheid ook in mijn Google Wallet gezet, maar ben wel benieuwd of dat geaccepteerd wordt omdat de QR-code daar op het eerste oog wel statisch is.
Werkte op DTRH prima.

Een bruiloft, dus een goede reden om een jaar over te slaan wel!

Onze Lowlands groep (iets van 20 man) van de jaren pre Corona is overigens wel bijna helemaal gestopt met naar LL gaan om verschillende redenen, maar als het aan mij ligt ben ik er volgend jaar gewoon weer bij :)
Als het je eigen bruiloft is, dan wel 😉
Jammer dat we onze enige LL academicus moeten missen dit jaar.

Qua groepen die uit elkaar vallen, dat herken ik. Tot nu toe is er altijd wel iemand meegegaan, maar mocht het niet zo zijn, dan ga ik echt wel in mijn eentje 😇

Aangezien Ticketmaster zelf die optie aanbiedt zou je dat wel verwachten? Maar wie weet hoe het gaat bij de ingang inderdaad...

Hier geen problemen met het downloaden van de tickets. Staat wel een Apple Wallet optie bij, dus ik neem aan dat dit zou moeten werken. Zo niet, gelijk dan zouden ze gelijk dat logo eruit moeten mieteren.

Een ticket kan maar een keer toegevoegd worden aan een Google/Apple Wallet, dus in dat opzichte wordt dat geaccepteerd volgensmij

volgensmij herinner ik me dat er vorig jaar een shortcut was van de bravo naar de alpha? waar zit die?

volgensmij herinner ik me dat er vorig jaar een shortcut was van de bravo naar de alpha? waar zit die?
Nee die is er niet (en nooit geweest). Ik geloof dat Defqon deze wel heeft, ben er zelf nooit geweest maar heb zoiets opgevangen. Misschien in de war?

• Leuk
Waarderingen: soepstengel
Er staan op dit moment 5 kaarten voor de prijs van 204 eur!

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 13-8-2025, 10:54:19

• Totaal Aantal Resale Tickets: 656
• Laagste Prijs: €242.76
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €318.38
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 391
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 265
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €242.76, €244.80, €247.35, €247.86, €248.78, €248.88, €249.90, €250.92, €251.94, €252.40

Gegevens van: 13-8-2025, 12:15:38

• Totaal Aantal Resale Tickets: 562
• Laagste Prijs: €249.90
• Gemiddelde Prijs: €326.72
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 307
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 255
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €249.90, €255.00, €256.02, €257.04, €259.08, €260.10, €260.67, €263.16, €264.18, €265.18

Gegevens van: 13-8-2025, 13:13:37

• Totaal Aantal Resale Tickets: 581
• Laagste Prijs: €249.90
• Gemiddelde Prijs: €322.11
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 335
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 246
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €249.90, €251.94, €252.40, €253.98, €254.75, €254.99, €255.00, €257.04, €260.10, €260.67

Gegevens van: 13-8-2025, 14:01:14

• Totaal Aantal Resale Tickets: 564
• Laagste Prijs: €204.00
• Gemiddelde Prijs: €320.81
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 326
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 238
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €204.00, €253.98, €254.75, €254.99, €255.00, €257.04, €259.05, €260.10, €260.67, €263.16

Nee die is er niet (en nooit geweest). Ik geloof dat Defqon deze wel heeft, ben er zelf nooit geweest maar heb zoiets opgevangen. Misschien in de war?
Dat klopt inderdaad. Op LL is er geen short cut, wel een snellere route. Net buiten de grote stroom om.
Loop over de vlonders langs het meer naar de Alpha.

• Leuk
Waarderingen: Messias en micham

Ik moest van land veranderen in de nieuwe app. Mijn stond op UK en toen zag ik geen kaartjes meer, maar heb het aangepast naar Nederland en toen zag ik ze weer staan!

Aangezien Ticketmaster zelf die optie aanbiedt zou je dat wel verwachten? Maar wie weet hoe het gaat bij de ingang inderdaad...
Dit werkt wel hoor, bij North Sea Jazz ook kaartje via Wallet laten zien. De QR code ververst namelijk elke dag in Wallet, daar kreeg ik een melding van.

Ik zie op de website van LL dat de doorverkoop op ticketmaster vannacht stopt om 05:00. Weet iemand of de doorverkoop op ticketswap dan nog wel doorgaat?
gister kwam dit ook aan de orde, hierbij mijn antwoord:
TicketSwap gaat inderdaad door. Dat komt omdat de doorverkoop weliswaar stopt op donderdag, maar de doorstuurfunctie werkt nog wel. En degenen die hun kaartje verkopen via TicketSwap, moeten eerst hun ticket doorsturen naar een mailadres van TicketSwap. Zodra het kaartje is verkocht, stuurt TicketSwap het kaartje weer door naar het Ticketmaster account van de koper.

Heb je de nieuwe app van Ticketmaster ook gedownload.
Daar ging het bij mij dus fout.
Yes, nieuwe app al een tijdje en voordat ik de post deed eerst nog gecheckt of deze alsnog een update nodig had.

Inloggen ook al geprobeerd.

Ik heb t wel vaker gehad, even later werkt t wel, maar heb liever alles onder controle haha.

Users who are viewing this thread