Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik denk niet dat ik de hele video mag delen, maar over de hele lengte van de India staan nu deze lichtschermen. Ik denk dat ie in het dak getakeld worden: Bekijk bijlage 15626
Ik zie dat er een festileaks meeting gepland staat om 16:00 op vrijdag.
Misschien dat ik even kom buurten, heb wel een clash dan met Deadletter en vanaf 16:50 wil ik naar new scientist live.
Misschien dat ik even kom buurten, heb wel een clash dan met Deadletter en vanaf 16:50 wil ik naar new scientist live.
Ik denk niet dat ik de hele video mag delen, maar over de hele lengte van de India staan nu deze lichtschermen. Ik denk dat ie in het dak getakeld worden: Bekijk bijlage 15626
Ik ben wel een paar keer naar zo'n meeting geweest, maar volgens zijn dat doorgaans weinig forumleden, maar vooral mensen van de website. Uiteraard niets tegen die mensen, maar die "ken" je natuurlijk niet.
Maar daarentegen ook wel een keer hele leuke meeting gehad met paar forumleden!
Ik ben wel een paar keer naar zo'n meeting geweest, maar volgens zijn dat doorgaans weinig forumleden, maar vooral mensen van de website. Uiteraard niets tegen die mensen, maar die "ken" je natuurlijk niet.
Maar daarentegen ook wel een keer hele leuke meeting gehad!
Maar daarentegen ook wel een keer hele leuke meeting gehad met paar forumleden!
De eerste glamping op Lowlands luidde tien jaar geleden een niet meer weg te denken festivalfenomeen in. Komend weekend glamperen er bijna 10 duizend (van de 65 duizend) bezoekers. ‘Het is een beetje afzien, maar wel op een chille manier.’
www.volkskrant.nl
Weet niet of deze hier al gepost was maar staan wel wat interessante cijfers tussen:
Ook 17.000 bezoekers op de groepscampings zelfs tegenwoordig.
Overigens is deze Lowlandicus er voor het eerst sinds 2011 (m.u.v. 2012 en de Corona jaren) niet bij helaas. Deze fomo is zeker aanwezig maar ben benieuwd naar jullie verhalen!
Het album van vorige week van Amaarae heeft de keuze niet bepaald makkelijker gemaakt.. Die is gigantisch goed. Weet iemand of zij alles live zingt en of het goed is? Heb het vorig jaar op DTRH gemist helaas. En heb Gotu Jim vorige keer in de Xray gezien en dat was echt feest. Lastig!
Het album van vorige week van Amaarae heeft de keuze niet bepaald makkelijker gemaakt.. Die is gigantisch goed. Weet iemand of zij alles live zingt en of het goed is? Heb het vorig jaar op DTRH gemist helaas. En heb Gotu Jim vorige keer in de Xray gezien en dat was echt feest. Lastig!
Mijn mantra: Altijd voor de artiest gaan van wie de kans kleiner is dat je diegene weer ziet in de toekomst. Gotu Jim is in ieder poppodium te vinden het hele jaar door, jaar in en uit, dus ik zou het wel weten.
Dit is dus al jaren de bedoeling (om hier bij te zijn)
Op het pad tussen 2 campings, bij de India, voor de Heineken, naast de Armadillow...
Soms zag ik het van een afstand, maar nooit de stoute modderige schoenen aangetrokken.
Dit jaar maar weer een poging wagen. Misschien meteen een sub LL98 meeting
Mijn mantra: Altijd voor de artiest gaan van wie de kans kleiner is dat je diegene weer ziet in de toekomst. Gotu Jim is in ieder poppodium te vinden het hele jaar door, jaar in en uit, dus ik zou het wel weten.
Grotendeels eens met wat Wssl zegt, maar als de muziek zo ver uit elkaar ligt, laat ik het vaak ook op het moment aankomen. Als ik zin heb in chaos/feestje/zweten, dan ga ik naar Gotu; als ik zin heb in R&B en een dijk van een stem, dan ga ik naar Amaarae.
Ik hou dit in principe ook altijd aan, maar wat het soms lastiger maakt: vaak gaat dan de keuze naar de buitenlandse artiest ipv de Nederlandse artiest, terwijl het voor de Nederlandse artiest soms de show van hun leven is en ze er maanden naar toe werken Ik heb er nog geen oplossing voor, haha