Lowlands 2025

Krijg net de businfo; 06:30 vanaf Amsterdam. Dan moet het wel een andere route zijn dan de auto's, anders ben je er never nooit om 08:00u. Not even close.
Wij 06:15 vanaf Zaandam. Dan ligt t er nog aan hoeveel mensen instappen. Op Sloterdijk waren t 2 bussen, dus rijen met instappen. Toen we in Wormer opstapten waren we de enige instappers en reden eerst we nog langs andere haltes/ stops voordat we ri Flevoland gingen.

Laatst bewerkt:
Vinden dit beneden forum niveau. Kan allemaal je smaak niet zijn maar we hoeven hier niet 1 persoon af te gaan zeiken toch?
Wel. Als je jezelf zo online zet moet je ook het tegengeluid vangen. Buy the ticket, take the ride.

Fucking hell, ik heb mn tent naar boven gehaald en vandaag de totempaal gemaakt en nu merk ik dat de hype helemaal daar is. Was het morgen maar donderdag.

Toch wel gek dat er nog geen nieuws is van het in de podcast aangekondigde lijsttrekkersdebat.
Laat dit jaar dat lijstrekkersdebat maar zitten!
De performance reviews van alle lijsttrekkers staan volledig in het rood. De oppositie schiet geen deukje in een pak boter. De regeringspartijen hebben de afgelopen twee jaar helemaal niets gepresteerd. En ondertussen nemen de maatschappelijke problemen alleen maar nog verder toe.
Ter illustratie het nieuws van gisteren: onverwachte bodemdaling Ameland door gaswinning, het rapport over pesticiden en pfas aangetroffen in natuurgebieden is vanwege bedreiging teruggetrokken, ernstige datalekken, etc.

In oktober mogen we gaan stemmen. Laat deze Lowlands alsjeblieft zonder praatjes van politici plaatsvinden.

Laatst bewerkt:
Toch wel gek dat er nog geen nieuws is van het in de podcast aangekondigde lijsttrekkersdebat.
Wanneer / waar zou die ook alweer gaan plaatsvinden dan? Misschien dat ze het ‘geheim’ houden en niet op de lineup gooien om geen chaos te creëren

Ik ben opzoek naar iemand die al naar de signeersessie van royel otis gaat. Zou diegene eventueel een gesigneerde cd van het debuutalbum van Royel otis kunnen regelen voor mij? Ik kan er zelf helaas niet bij zijn aangezien ik naar Pukkelpop ga. Bij voorbaat dank.

Bijlagen

• Screenshot_20250811_175535_Instagram.jpg
    Screenshot_20250811_175535_Instagram.jpg
    528 KB · Weergaven: 18
Ticketmaster gooit de kaartverkoop dicht op donderdag 6:00.
Echter zal TicketSwap doorgaan toch?
Kunnen we ergens lezen hoe dit werkt? Als ik een kaartje koop op vrijdagavond, wordt deze dan gewoon doorgestuurd door ticketmaster?

Laat dit jaar dat lijstrekkersdebat maar zitten!
De performance reviews van alle lijsttrekkers staan volledig in het rood. De oppositie schiet geen deukje in een pak boter. De regeringspartijen hebben de afgelopen twee jaar helemaal niets gepresteerd. En ondertussen nemen de maatschappelijke problemen alleen maar nog verder toe.
Ter illustratie het nieuws van gisteren: onverwachte bodemdaling Ameland door gaswinning, het rapport over pesticiden en pfas aangetroffen in natuurgebieden is vanwege bedreiging teruggetrokken, ernstige datalekken, etc.

In oktober mogen we gaan stemmen. Laat deze Lowlands alsjeblieft zonder praatjes van politici plaatsvinden.
Allemaal redenen om juist wel een publiek debat te hebben.

Allemaal redenen om juist wel een publiek debat te hebben.
My thoughts exactly. Maar ik neem aan dat de meeste partijen het niet aandurven. De campagnes zijn zo streng gestructureerd dat ze alleen op zelf gekozen momenten bij bevriende media aanschurken voor een gezellig bakkie. Bah.

Users who are viewing this thread