Lowlands 2025

alsof meer paginas "beter"is, t gaat toch om wat er gezegd wordt, niet de hoeveelheid
Als ik veel wil horen dan luister ik wel naar mn eigen vrouw!
Helemaal eens, dit is ook maar alleen voor de fun toch? Of als jij even iets maakt waarin de kwaliteit gemeten wordt tov vorige jaren, dan krijg je van mij ook een duimpje (y)

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll
Opzich wel grappig om te zien. Had zelf eigenlijk het idee dat het forum van LL dit jaar nog een stuk actiever is tov vorig jaar.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Zijn er mensen die nog wel eens op de dijk in het veluwemeer gaan zwemmen in de ochtend?
Al sinds 2019 niet gedaan, maar met dit weer lijkt me het een uitstekend alternatief voor een douche in de ochtend.
Is de route gewoon nog te belopen?(was via de auto aanrij route)

Bijlagen

• zwemplek veluwemeer.gif
    zwemplek veluwemeer.gif
    341,4 KB · Weergaven: 66
  • Leuk
Waarderingen: 1-2-3-4
Ticketmaster gooit de kaartverkoop dicht op donderdag 6:00.
Echter zal TicketSwap doorgaan toch?
Kunnen we ergens lezen hoe dit werkt? Als ik een kaartje koop op vrijdagavond, wordt deze dan gewoon doorgestuurd door ticketmaster?
TicketSwap gaat inderdaad door. Dat komt omdat de doorverkoop weliswaar stopt op donderdag, maar de doorstuurfunctie werkt nog wel. En degenen die hun kaartje verkopen via TicketSwap, moeten eerst hun ticket doorsturen naar een mailadres van TicketSwap. Zodra het kaartje is verkocht, stuurt TicketSwap het kaartje weer door naar het Ticketmaster account van de koper.

TicketSwap gaat inderdaad door. Dat komt omdat de doorverkoop weliswaar stopt op donderdag, maar de doorstuurfunctie werkt nog wel. En degenen die hun kaartje verkopen via TicketSwap, moeten eerst hun ticket doorsturen naar een mailadres van TicketSwap. Zodra het kaartje is verkocht, stuurt TicketSwap het kaartje weer door naar het Ticketmaster account van de koper.
Dus je moet vóór donderdag 06:00 uur je kaartje hebben doorgestuurd naar TicketSwap?

Dus je moet vóór donderdag 06:00 uur je kaartje hebben doorgestuurd naar TicketSwap?
Nee doorsturen kan nog het hele weekend, dus verkopen via TicketSwap ook. Doorverkopen via Ticketmaster zelf kan tot donderdag 6.00 uur. Je kan alleen (denk ik) dus niet je kaartje te koop zetten via TicketSwap en daarna deze 'uit de verkoop' halen en alsnog zelf gaan bijvoorbeeld. Of iemand anders moet daar andere ervaringen mee hebben (bijv dat TS het kaartje weer doorstuurt naar jou?).

Dat idee heb ik ook idd. Vooral afgelopen 2 weken is het echt omhoog geschoten.

De periode daarvan was dan ook erg rustig, meer radiostilte vanuit Lowlands zelf dan gewend. Daarnaast (afkloppen) ook nog weinig annuleringen dus relatief weinig praatvoer

Zou er dit jaar in de Coke studio nog een dergelijk grote verrassing als Roxy Dekker vorig jaar zijn?

Users who are viewing this thread