Lowlands 2025

Kaarten kunnen tot donderdag verkocht worden toch?

Benieuwd naar welke prijs ze gaan dit jaar
2 jaar geleden konden we ze 2x op woensdag nog voor 180 euro aanschaffen . Maar het blijft een gok.
Iedergeval wel weer mooi dat ze onder de prijs nu weg moeten.
Hopelijk roeien we langzamerhand de teveel kaartjes koopers een beetje uit.
Zodat in de voorverkoop iedereen weer meer kans heeft.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Vraagje. Eerste keer lowlands🥹 na 4 x Pinkpop. Staat er altijd een file voor de auto’s richting lowlands? Ik wil er donderdagmiddag/namiddag/avond heen even afhankelijk van de drukte strategie. Camping maakt me niet uit 5,6 helemaal best.

Vraagje. Eerste keer lowlands🥹 na 4 x Pinkpop. Staat er altijd een file voor de auto’s richting lowlands? Ik wil er donderdagmiddag/namiddag/avond heen even afhankelijk van de drukte strategie. Camping maakt me niet uit 5,6 helemaal best.
Check google maps .voordat je gaat

Er staat elk jaar sochtends vroeg een enorme file op donderdag, dit heeft er vooral mee te maken dat er eigenlijk maar 2 aanrij routes zijn richting het terrein. Echter als je pas donderdagmiddag op zijn vroegst vertrekt is deze file opgelost als jullie aankomen. De file staat er voornamelijk tussen 07:00 en 11:00 volgens mij.

Camping 5 a 6 is dan ook nog mogelijk voor jullie rond de middag.

• Leuk
Waarderingen: Siemworks en @Marc
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 11-8-2025, 13:06:13

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1041
• Laagste Prijs: €255.00
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €332.79
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 562
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 479
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €255.00, €265.20, €269.17, €269.79, €270.25, €270.30, €272.34, €273.36, €274.38, €274.89

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 35
- Gemiddelde Prijs: €325.97

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 845
- Gemiddelde Prijs: €334.48

Type: Regular
- Aantal Tickets: 146
- Gemiddelde Prijs: €325.56

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 13
- Gemiddelde Prijs: €323.28

Type: Sponsor
- Aantal Tickets: 2
- Gemiddelde Prijs: €328.44

Als groeps ticket zijn er ook nog een aantal te krijgen

Gegevens van: 11-8-2025, 13:08:05

• Totaal Aantal Resale Tickets: 42
• Laagste Prijs: €265.19
• Hoogste Prijs: €397.65
• Gemiddelde Prijs: €311.21
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 36
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 6
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €265.19, €266.22, €267.24, €271.32, €274.89, €280.50, €284.58, €290.70, €295.80, €299.88

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 37
- Gemiddelde Prijs: €309.43

Type: Regular
- Aantal Tickets: 5
- Gemiddelde Prijs: €324.36

• Leuk
Waarderingen: J_M en superginger
Bij mijn parkeerticket op Ticketmaster staat van wel. Wel goed onthouden waar telkens je auto staat ;)
Of geluk hebben en een plekje veel dichterbij toegewezen krijgen bij terugkomst. Kwamen vorig jaar vrijdag op zaterdagnacht terug van een bruiloft en mochten op de plek staan waar normaal de hoge auto's alleen mogen staan (eerste parkeervak bij de ingang).

Gegevens van: 11-8-2025, 13:06:13

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1041
• Laagste Prijs: €255.00
• Hoogste Prijs: €409.38
• Gemiddelde Prijs: €332.79
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 562
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 479
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €255.00, €265.20, €269.17, €269.79, €270.25, €270.30, €272.34, €273.36, €274.38, €274.89
1754911084505.png

1754911120098.png

Waar kom je vandaan rijden? Wat @Davidd al aangeeft. De file is maar tot een bepaalde tijd. Wij gaan zelf dit jaar rond 15:30 weg uit Haarlem.

Vorig jaar gingen we rond 16:30 rijden, hadden we rond 19:00 de auto geparkeerd en rond 19:45 stond de tent op camping 6. Het rijden was 75 minuten ofzo. Daarna tijd kwijt met de auto parkeren etc.

Nu willen we een uurtje eerder heen dus.

• Leuk
Waarderingen: CVS en Siemworks
Na 13:00 uur is de grootste drukte wel voorbij. Daarna tussen 17:30 en 19:00 weer wat drukker, maar lang niet zo druk als de ochtend. Genoeg ruimte op camping 5/6 voor wat tenten bij elkaar.

Ik mik op een aankomst rond 16 uur, beetje afhankelijk van de verwachte hitte.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Het lukt mij sowieso nooit om een koptelefoon mee te hebben. Altijd uitverkocht en op de camping loopt iedereen er mee. Sneue bedoeling.
Wij hebben de afgelopen 2 edities gewoon aan iemand gevraagd die in de rij stond om hem in te leveren, of we hem voor dezelfde prijs kunnen overnemen.

• Leuk
Waarderingen: CVS en daily
Het lukt mij sowieso nooit om een koptelefoon mee te hebben. Altijd uitverkocht en op de camping loopt iedereen er mee. Sneue bedoeling.
Maar geef je het daarna dan ook meteen op? Want meestal kan je begin van de avond er wel weer eentje regelen van mensen die ze willen inleveren. Ja je moet er dan even tijd instoppen en je moet vreemden aanspreken. Maar het lukt eigenlijk altijd wel. Sterker nog, vorig jaar zo 5 a 6 koptelefoons kunnen regelen.

Maar wel met je eens hoor dat het een sneu gezicht is. om al die koptelefoons op de camping te zien.

Maar geef je het daarna dan ook meteen op? Want meestal kan je begin van de avond er wel weer eentje regelen van mensen die ze willen inleveren. Ja je moet er dan even tijd instoppen en je moet vreemden aanspreken. Maar het lukt eigenlijk altijd wel. Sterker nog, vorig jaar zo 5 a 6 koptelefoons kunnen regelen.

Maar wel met je eens hoor dat het een sneu gezicht is. om al die koptelefoons op de camping te zien.
Wanneer we t terrein oplopen is meestal alles al vergeven. Ik doe ook geen moeite, vind t juist wel geinig om nummers te achterhalen waar op wordt gedanst/ gezongen en een beetje naar de mensen te kijken terwijl ik lekker rondslenter.
Mooi fenomeen die silent disco, maar niks voor mij. Wel als 1 van de kanalen gehost zou worden door de gasten van TPDTV maar die kans schat ik erg klein.

Koptelefoon verzamelingen op de camping vind ik vooral heel sneu inderdaad, das t beste woord.

• Leuk
Waarderingen: @Marc en Davidd
Wanneer we t terrein oplopen is meestal alles al vergeven. Ik doe ook geen moeite, vind t juist wel geinig om nummers te achterhalen waar op wordt gedanst/ gezongen en een beetje naar de mensen te kijken terwijl ik lekker rondslenter.
Mooi fenomeen die silent disco, maar niks voor mij. Wel als 1 van de kanalen gehost zou worden door de gasten van TPDTV maar die kans schat ik erg klein.

Koptelefoon verzamelingen op de camping vind ik vooral heel sneu inderdaad, das t beste woord.
Ik doe ook nooit mee aan die silent disco. In de X-ray en Hacienda is toch gewoon muziek (uit de boxen)? Vooral de hiphop/RnB in de X-Ray is altijd wel een feestje!

Users who are viewing this thread