Lowlands 2025

Hi! Weet iemand hier misschien hoe laat de p+r in Dronten, bij de pendelbus ongeveer vol begint te raken? 😊 En is het mogelijk om een bolderkar mee te nemen in de pendelbus?
Xx
Zodra ze beginnen te rijden volgens mij. Vorig jaar was ik op Dronten rond 8u s ochtends en toen was er iig al een rij (gelukkig stond ik wel vooraan). Bolderkar kan mee.

Zodra ze beginnen te rijden volgens mij. Vorig jaar was ik op Dronten rond 8u s ochtends en toen was er iig al een rij (gelukkig stond ik wel vooraan). Bolderkar kan mee.
Ahh oke, zo vroeg is er dan al geen plekje meer om te parkeren ongeveer? 🙈

Ahh oke, zo vroeg is er dan al geen plekje meer om te parkeren ongeveer? 🙈
Excuus las je bericht verkeerd. Parkeren daar is geen probleem: eigenlijk iedereen komt met de trein volgens mij. Maar raad wel aan om rond die tijd te komen omdat je anders best lang op een bus staat te wachten. Op een gegeven moment staan al die bussen namelijk in de file haha

Excuus las je bericht verkeerd. Parkeren daar is geen probleem: eigenlijk iedereen komt met de trein volgens mij. Maar raad wel aan om rond die tijd te komen omdat je anders best lang op een bus staat te wachten. Op een gegeven moment staan al die bussen namelijk in de file haha
Ahh zo! Bedankt! Ik denk dat wij er op z’n vroegst rond 10:00 kunnen staan 🙈

Het gaat weer een mooi weekend worden, zin in!
Na een flinke inluisterronde is dit de veel te optimistische voorlopige route. Nog veel knopen door te hakken en een paar gaatjes in de planning.

Vrijdag
Marathon/L'Eclair > Wodan Boys > Deadletter > Nog niets (wat zijn hier de aanraders?) > London Grammar/Unpeople > Queens of the Stone Age > Warmduscher > Tramhaus

Zaterdag
Balu Brigada/Been Stellar > Weval? Nog geen echte must sees in dat blok van 3 uur > Squid > Vampire Weekend > Royel Otis > Maruja > FKA Twigs > Rondzwerven, misschien stukje Chappell Roan en eindigen bij Het Alternatief

Zondag
Ploegendienst/Horace Andy > Black Country New Road > Sofia Isella > Stukje Khruangbin/The Chats > Molchat Doma > Fontaines DC > Eivør > Weekend afsluiten met Kees van Hondt

The Opposites teased nieuwe muziek.. kunnen we nog een optreden van hun verwachten op Lowlands?
In 2027 is het album 'begin twintig' 20 jaar oud. Dus dan kan nog wel eens een mooie gelegenheid zijn voor een nieuw album.
Maar drie jaar geleden stonden ze nog op Lowlands en ik heb niet het idee dat dat optreden nog te overtreffen is. Ze hebben daarna ook nog op veel podia gespeeld met die show (die best lijkt op die van 2013). Ik ben heel groot fan, maar dezelfde show hoef ik niet nog eens te zien.
Denk jij dat er een kans is dat ze dit jaar ergens opduiken? En zo ja, waar? Want dan ben ik er bij!

• Leuk
Waarderingen: eva84
Ik ben er benieuwd naar, zegt dus niet dat ik denk van niet. Vond het bij Rock Werchter mooi om te zien hoe er volle aandacht en participatie was de hele set. Wat me wel is opgevallen dat het Lowlandspubliek in de jaren dat ik ben geweest wat minder engaged is geworden. Er wordt wat meer gechilld/gepraat. Of dat bij Raye ook zo gaat zijn, gaan we zien.
Twee, drie jaar geleden stal ze ook al de show op Lowlands. Dat zal nu niet anders zijn.

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Zou wel treurig zijn als The Opposites weer komen. ASAP zo snel vond ik al vrij sneu en Goldband al helemaal. Wees eens wat creatiever met het zoeken van acts zeg.

The Opposites was wel een top optreden! Is er enige kans als Rage Against The Machine weer gaat touren dat die komen of te groot?

Ik ga inmiddels al wat jaartjes mee op verschillende meerdaagse festivals. Om mezelf nu een veteraan te noemen gaat me wel wat ver, maar al met al ben ik toch al een jaar of 15 onderweg met verschillende festivals. Toch ben ik ieder jaar weer op zoek naar een manier om mijn festival (en met name camping) ervaring te optimaliseren. Hebben jullie nog heerlijke tips om de ervaring te verbeteren?

Ik zou zelf de uitvinding droogijs of koolzuursneeuw willen noemen. Weinig nodig om binnen no-time wat koude biertjes te regelen op de camping. Met goed beheer kun je er makkelijk meerdere dagen plezier aan beleven.

Ik ga inmiddels al wat jaartjes mee op verschillende meerdaagse festivals. Om mezelf nu een veteraan te noemen gaat me wel wat ver, maar al met al ben ik toch al een jaar of 15 onderweg met verschillende festivals. Toch ben ik ieder jaar weer op zoek naar een manier om mijn festival (en met name camping) ervaring te optimaliseren. Hebben jullie nog heerlijke tips om de ervaring te verbeteren?

Ik zou zelf de uitvinding droogijs of koolzuursneeuw willen noemen. Weinig nodig om binnen no-time wat koude biertjes te regelen op de camping. Met goed beheer kun je er makkelijk meerdere dagen plezier aan beleven.
Dometic koelbox op mini gasflesjes. Die zijn minder dan 250 gram en mag je dus meenemen.

Accu met omvormer en dan een luchtbed met ingebouwde pomp hoef je niet zelf te pompen.

Nog beter een camper / caravan kopen of huren. Zeker met stroom er bij heb je alle gemakken en luxe.

• Leuk
Waarderingen: festivalsspeler
Zou wel treurig zijn als The Opposites weer komen. ASAP zo snel vond ik al vrij sneu en Goldband al helemaal. Wees eens wat creatiever met het zoeken van acts zeg.

The Opposites was wel een top optreden! Is er enige kans als Rage Against The Machine weer gaat touren dat die komen of te groot?
Ik denk te groot en meer een link met PP

• Leuk
Waarderingen: CVS
Benieuwd hoe de ravers hier met de drukte in de nachten om gaan
In mijn geval betekent dat meestal buiten net onder de rand van de tent dansen.
Afgelopen jaren kon ik zondags met de flink afgenomen drukte pas echt vol van de Bravo genieten.

• Leuk
Waarderingen: CVS

Users who are viewing this thread