Lowlands 2025

Oh joh dat scheelt! Kan dat ook met een partytent denk je? Er komt savonds iemand van onze groep met de auto maar gezien het zo warm wordt toch fijn als we die mee kunnen nemen.
Als je met meerdere vrienden in die bus gaat denk ik wel. Als jij daar in je eentje staat met een berg spullen, dan kun je miss wat protest van de medereizigers verwachten. Ik heb geen partytent mee zien gaan maar wel hele koffers, stoeltjes, klaptafel zelfs.
Het eerste jaar dat ik met een bolderkar ging, was t nood want liep zelf op krukken, dus spullen sjouwen was geen optie. Mijn vriend trok de bolderkar, anders had k nooit op de camping beland. Dat jaar op de MiVa camping gestaan(of heet dat nu weer anders?) Jaren daarna de bolderkar in gebruik gehouden. Toch wel handig;)

Als je met meerdere vrienden in die bus gaat denk ik wel. Als jij daar in je eentje staat met een berg spullen, dan kun je miss wat protest van de medereizigers verwachten. Ik heb geen partytent mee zien gaan maar wel hele koffers, stoeltjes, klaptafel zelfs.
Het eerste jaar dat ik met een bolderkar ging, was t nood want liep zelf op krukken, dus spullen sjouwen was geen optie. Mijn vriend trok de bolderkar, anders had k nooit op de camping beland. Dat jaar op de MiVa camping gestaan(of heet dat nu weer anders?) Jaren daarna de bolderkar in gebruik gehouden. Toch wel handig;)
Hmmm klinkt als een risico. Toch maar een tarf overwegen dan.

Pffff wat is die RAYE ook geweldig zeg. Vampire Weekend - Royal Otis - RAYE - Fka Twigs - Chappell Roan is niet te doen zeg
Dank voor het delen…..

Poeh zeg indrukwekkend. Drie nieuwe nummers waarvan de laatste al echt fantastisch. Einde van de set is echt knallen. En dan heeft ze nog 15 minuten extra op LL 🤗‼️

Waarom zou dat niet zo zijn? Raye past perfect bij het ‘huidige LL publiek’
Ik ben er benieuwd naar, zegt dus niet dat ik denk van niet. Vond het bij Rock Werchter mooi om te zien hoe er volle aandacht en participatie was de hele set. Wat me wel is opgevallen dat het Lowlandspubliek in de jaren dat ik ben geweest wat minder engaged is geworden. Er wordt wat meer gechilld/gepraat. Of dat bij Raye ook zo gaat zijn, gaan we zien.

Echt lekker voor de late beslissers. Kaartjes van rond de 270 voor het grijpen. Wie wacht tot een verdere prijsdaling?

Heb me muzikaal bijzonder goed kunnen voorbereiden, dus mijn schema is ook compleet. Het gaat natuurlijk weer anders lopen, alleen wel jammer dat zondag voor mij wat kabbelt totdat er onder de avond van alles tegelijk staat. Zin in!!!

VRIJ
CMAT [13:00] > DJ Travella [14:15] > Obongjayar [15:15] > Rondhangen bij Frenna of Amaarae > Bnnyhunna [18:20] > Mula B [19:15] > Kiezen tussen QotSA of Arca > Job & Kiki [22:30] > Flaneren tot het publiek is geland > Joy Orbison/Sammy Virji > Zien waar het schip zinkt

ZA
Bartees Strange [12:30] > Joep Beving [13:00] > Weval [15:15] > Montell Fish [17:00] > Sef/LA LOM > Vampire Weekend [18:15] > Royel Otis [19:15] > FKA Twigs [21:30] > Chappell Roan [22:30] > Masalo > Blessed Madonna/Encore/Cem b2b Pariah/Million

ZO
Poging tot Yukimi [12:00] > NNO/Oceanic > Kofi Stone [14:15] > Extra bijkomen > Ekkstacy [16:45] > Lola Young/Molchat Doma > Fontaines D.C./Rejjie Snow > MK.Gee [20:45] > Jamie XX > Twiena > Hamdi/DJ Heartstring [00:30] > Zien hoe lang we het volhouden

Laatst bewerkt:
Ik ga even door op post format van Archie

VRIJ
Jalen Ngonda [13:00] > DJ Travella [14:15] > Kingfishr [15.00]/ Obongjayar[15:15] > 4am Kru [16:25] > Amaarae [17:00] > London Grammer [18:15] > Kiezen tussen QotSA of Arca > Job & Kiki [22:30] > lekker open de nacht in

ZA
Joep Beving [13:00] > Good Neighbours [15:15] > Montell Fish [17:00] / Hitech [17:00] > Vampire Weekend [18:15] > Royel Otis [19:15]> Antony Szmierek [20:30] > FKA Twigs [21:30] > The Dare [00:00] > lekker open de nacht in

ZO
Horace Andy & Band [12:15] > Kofi Stone [14:15] > Marc Rebillet [15:30] > Still Woozy [16:30] > Lola Young/The Chats > Fontaines D.C. [19:30] > hopelijk nog genoeg 🔋voor Chase and Status [20:45] > terug naar huis voor kind- en vrouwlief

• Leuk
Waarderingen: Archie en Novis95
Ik dacht dat Mula B van die slechte Nederlandstalige rap was met veel autotune en slechte wannebe gangster teksten?

Das toch niet bepaald muziek waarbij je een moshpit verwacht. Misschien dat ik wat gemist heb.

Bij de meeste is die vooral bekend door zijn Kech uitspraak :ROFLMAO:
Grote boog omheen lopen.

Hi! Weet iemand hier misschien hoe laat de p+r in Dronten, bij de pendelbus ongeveer vol begint te raken? 😊 En is het mogelijk om een bolderkar mee te nemen in de pendelbus?
Xx

Users who are viewing this thread