Lowlands 2025

Als best fanatieke Feyenoord supporter heb ik ook nooit zo goed begrepen waarom mensen perse een voetbalshirt van hun club aan willen doen op een festival of op de camping? Uiteindelijk lokt het vaak vooral domme kut opmerkingen uit (zeker met een Feyenoord shirt op LL).

Ik zelf ben juist zo min mogelijk bezig met voetbal of rivitaliteit op een festival.

Neem aan dat mijn Fontaines DC Bohemian shirt wel gewoon mag trouwens.
Inderdaad. Feyenoord ja. Voetbalshirts op Lowlands nee.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en @Marc
Haha Boomer, je hebt geen idee :)

Wel mooi dat rrr hem zo goed kent maar het bewuste fragment niet eens kent

Dus "hoe zeg je dat je de artiest niet kent zonder dat je de artiest niet kent" daarnaast op Meestervoorspeller heeft die ook nog een nummer over "Kech"

Een Edison zegt toch geen ene reet. Marco Borsato heeft er 15

Mijn smaak niet is? Hoe kom je er bij :) Ben een fan van rap / hip hop enkel verwacht ik wel enig niveau. Sef zal ik te vinden zijn hoor. Toen vorig jaar Stitch was ik er ook :)

Maar goed ik zal de moshpits wel zien bij Mula B.....

En Chapell Roan vind ik nog steeds niks. Het gaat er meer over dat ze zo geweldig over is voor de queer gemeenschap dan de kwaliteit van de muziek. Bij alles wat ik lees gaat het daar ook over. Conservatief Amerikaans gezin en dan zo open minded. I.p.v. over de muziek. Trouwens Billie Ellish vind ik prima te pruimen hoor dus past prima in mijn "smaak" zulke muziek.
Ik kan me helemaal vinden in je opmerking bij Chappel Roan. Heb 2-3 keer een poging gedaan om te luisteren maar het kwam niet binnen. Goede reden om alvast bij tijds de Adonis in te gaan 😊

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik vind de bandmerch meestal best beperkt. Lowlands merchandise trouwens nog niet gezien, al vind ik t de laatste jaren niks meer aan. Ik mis t oude logo.
ik ook, RRB is vermoord door die nieuwe ontwerpster. De “oude” LL straalden veel meer warmte en saamhorigheid mee vind ik. De laatste jaren wordt het steeds lelijker en onpersoonlijker. Sowieso voelt het alsof er steeds minder moeite wordt gedaan aan de huisstijl en wat je ervan terugziet op het terrein en camping.

Verwachten we dat ze in de bussen moeilijk gaan doen als ik een stoeltje bij me heb naast de weekendtas, tent en rugtas?

Teamfotootje in het voorvak na Fontaines DC dus met alle tenue dragers.
Hoewel ik moet dan eigenlijk wel weer snel rennen naar Chase & Status
Vriend overgehaald om z’n old scool Dogrel shirt mee te nemen als het geen 30+ wordt. Dan kan hij als boomer coach op de foto.

Verwachten we dat ze in de bussen moeilijk gaan doen als ik een stoeltje bij me heb naast de weekendtas, tent en rugtas?
Nee hoor, wij nemen ook 2 opklapbare mee. Zelfs een bolderkar, die moet wel ingeklapt, maar dat is zo gefixt. De meeste bagage gaat onderin, als ze echt moeilijk doen kun je er voor kiezen m mee naar je zitplek te nemen, onder je stoel, of langs t gangpad

Ik denk eigenlijk dat die regels vooral zijn om te voorkomen dat mensen hele koelkasten en matrassen mee willen sjouwen. De jaren dat ik ben meegereden is er nooit iemand geweigerd en zijn er geen spullen achtergebleven.

Laatst bewerkt:
Nee hoor, wij nemen ook 2 opklapbare mee. Zelfs een bolderkar, die moet wel ingeklapt, maar dat is zo gefixt. De meeste bagage gaat onderin, als ze echt moeilijk doen kun je er voor kiezen m mee naar je zitplek te nemen, onder je stoel, of langs t gangpad

Ik denk eigenlijk dat die regels vooral zijn om te voorkomen dat mensen hele koelkasten en matrassen mee willen sjouwen. De jaren dat ik ben meegereden is er nooit iemand geweigerd en zijn er geen spullen achtergebleven.
Oh joh dat scheelt! Kan dat ook met een partytent denk je? Er komt savonds iemand van onze groep met de auto maar gezien het zo warm wordt toch fijn als we die mee kunnen nemen.

Ik kan me helemaal vinden in je opmerking bij Chappel Roan. Heb 2-3 keer een poging gedaan om te luisteren maar het kwam niet binnen. Goede reden om alvast bij tijds de Adonis in te gaan 😊
Ik geloof dat het een grote artiest is en dag het een headliner is. Maar ondanks al mijn ingeluister vind ik Chapell Roan nog he-le-maal niks. Sterker nog het gaat me steeds meer tegenstaan hoe meer ik het luister. Maar geeft niet, ieder z’n ding en geeft mij ruimte en rust voor iets anders.

• Leuk
Waarderingen: El Branco en freezeroz

Users who are viewing this thread