Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zo, respect. Dan zijn duizenden bands langs je heen gegaan. Pink Floyd, Jeff Buckley, Foo Fighters, Radiohead, ...
Wat was voor jou de absolute topper?
Nee hoor, was ook niet zo'n serieuze opmerking. Al verbaas ik mezelf wel over hoeveel 'Welke outfits doen jullie aan naar Lowlands' tiktoks ik zie & ook hoeveel mensen ik spreek die letterlijk enkel weten dat Job Jobse & Ki/Ki op de line-up staan en verder geen idee hebben. Verder vind ik het helemaal prima dat iedereen op zijn eigen manier geniet van het festival en was het vooral een mopje
haha wist ik vriend van me appte me gister (Amsterdammer) en vroeg aan me of ik al me outfits al klaar had.
Die heeft geen idee wie er komt en loopt altijd in zo een matchend broekje + shirtje. Dus ja, ik weet wat voor types je bedoeld
Op de glamping mogen partytenten niet, meen ik me te herinneren van de laatste jaren. Ik heb er daar dan ook geen gezien. (Sowieso verbieden op de camping die handel.)
Op de glamping mogen partytenten niet, meen ik me te herinneren van de laatste jaren. Ik heb er daar dan ook geen gezien. (Sowieso verbieden op de camping die handel.)
Je hebt gelijk, die stond inderdaad nog op mijn lijstje! Heel benieuwd hoe hij het gaat doen En bij Gotu Jim zal ook wel een moshpit komen. Maar die kan ik niet echt goed in een genre plaatsen haha
Omdat je de uitzondering op de regel bent. Als iedereen zoals jouw vriendengroep zou zijn en zijn partytent mee zou nemen, zou ik er veel minder problemen mee hebben.
Wel wordt een camping voller met partytenten, iedereen creëert zijn eigen binnenplaats. Al past uiteindelijk iedereen toch op de camping natuurlijk.
Je hebt gelijk, die stond inderdaad nog op mijn lijstje! Heel benieuwd hoe hij het gaat doen En bij Gotu Jim zal ook wel een moshpit komen. Maar die kan ik niet echt goed in een genre plaatsen haha
Bij Gotu Jim krijgt je inderdaad ook wel wat moshpits maar die zullen denk ik vrij vriendelijk zijn, wanneer Mula B afsluit met D2 is het meestal iets minder aardig. De show van Mula B is overigens echt mega goed! Rangel die het album Narcopop mee heeft geproduceerd en een groot aantal heeft in de live show heeft de show echt een aanzienlijke upgrade gegeven tegenover wat Mula B vroeger deed op het podium.
Tot mijn schrik kwam ik erachter dat ik maar één artiest so far op vinyl heb van deze line up. Maar even kijken welke ik na deze editie erbij ga kopen. Normaal doe ik dat na het weekend (of in het weekend bij Plato) als soort van herinnering. Kan soms ook op basis van één nummer zijn dat ik een bepaalde LP koop. Nog meer mensen die deze afwijking hebben?
Ik heb Fontaines DC, Vampire Weekend en BCNR (wel het Ants from up there album, waar ze niks meer van spelen) op Vinyl. Ga zeker even een kijkje nemen bij plato op LL om te kijken of ik een LP ter herinnering kan aanschaffen. Echter zijn de prijzen wel erg duur vind ik.
Morgen starten we met onze fietstocht richting Biddinghuizen.
We starten met z'n vieren en de groep wordt 10 man groot.
Van Den Bosch naar Nijmegen, dan naar Apeldoorn, Zwolle om vandaar naar Lowlands te fietsen. hopelijk zijn we woensdag bij familie op Europarcs, zodat we donderdag heerlijk vroeg in de rij aan kunnen schuiven. Zo ontzettend veel zin in!!!
Van Den Bosch naar Nijmegen, dan naar Apeldoorn, Zwolle om vandaar naar Lowlands te fietsen. hopelijk zijn we woensdag bij familie op Europarcs, zodat we donderdag heerlijk vroeg in de rij aan kunnen schuiven. Zo ontzettend veel zin in!!!
In aanloop naar Lowlands volgende week schrijf ik voor Het Parool een artikel met de beste praktische tips voor Lowlands. Wat mag je bijvoorbeeld echt niet vergeten?
Ik ben daarom op zoek naar echte LL-veteranen. Dus ben jij al minimaal tien keer geweest naar LL? En heb je goede praktische festivaltips? Dan kom ik graag met je in contact (het liefst iemand uit Amsterdam).
Laat even een comment achter en dan stuur ik mijn emailadres!
Mocht je nog iemand zoeken uit Amsterdam mag je me een bericht sturen! Sinds 2009 als 15 jarig broekie aanwezig, ben de tel kwijt maar ik gok dat dit mijn 12e editie wordt!
Mocht je nog iemand zoeken uit Amsterdam mag je me een bericht sturen! Sinds 2009 als 15 jarig broekie aanwezig, ben de tel kwijt maar ik gok dat dit mijn 12e editie wordt!
Is hopelijk een geintje, maar ben eigenlijk wel benieuwd naar de gemiddelde leeftijd op LL en onder de LL gangers hier op het forum. Zelf ben ik 27, dus Cowwithmilk is idd een ouwe lul
Zo, respect. Dan zijn duizenden bands langs je heen gegaan. Pink Floyd, Jeff Buckley, Foo Fighters, Radiohead, ...
Wat was voor jou de absolute topper?
Ik zou bijna denken dat je me kent. In je opsomming staan met Pink Floyd, Foo Fighters en Radiohead al 3 uit mijn top 10 aller tijden.
Lastig te zeggen wat mijn absolute topper was in al die jaren.
Ik ga dan (vwb Lowlands) toch voor bands die me wisten te 'betoveren' tijdens hun show.
In willekeurige volgorde:
Type O Negative
Underworld
The XX
Tame Impala
Chemical Brothers
War on Drugs
Infadels
Suede
Last Shadow Puppets
Slayer
Moloko
Spinvis
Prodigy
Saybia
Maar het rijtje namen dat ik in al die jaren op LL, gewoon (om wat voor reden dan ook) niet gezien heb is mischien voor mij nog wel indrukwekkender.
Rammstein
Green Day
Smashing Pumpkins
Oasis
Rage Against The Machine
Radiohead
Fatboy Slim
Toy Dolls
Arcade Fire
Enz.......