Lowlands 2025

Juist bij Jamie XX zou ik zeggen, als je zijn muziek kent ga vooral vooraan staan want ik denk dat er meer dan bij de gemiddelde headliner, heel veel mensen zijn die het niet kennen. En dan sta je daar als liefhebber tussen buiten de tent of op de heuvel.. Dat is mij net iets te vaak gebeurd en ik vind dat toch best wel zonde bij zo'n artiest. Bij Underworld stond ik ook net buiten de tent en hoe leuk het ook was, je wil bij zo'n act gewoon in de tent staan.
De set van hem in Parijs op Youtube heeft me voldoende vertrouwen gegeven dat hij de Alpha kan gaan slopen. Maar helaas staat hij direct na Mk.gee en C&S. Waardoor vooraan staan wel een hele tocht gaat worden. Maar wellicht is het daardoor ook rustiger..
Ook erggggg goed punt! Zeker eens, haha!

Ik denk zelf dat ik ietsje eerder bij Fontaines DC weg ga, zodat ik Mk.Gee half uurtje mee kan pakken, en daarna naar de Alpha ga voor Jamie xx

oh ja? Dan ben ook wel weer direct benieuwd of zo'n grote tent iets voor Oceanic is haha. Maargoed, BSS beetje zelfde verhaal.
Oh ik bedoel Coloray en Ineffekt (22 Armadillow, 23 Bravo), Maar Tsepo stond in 2023 in de armadillo op zondagochtend en in 24 met Lucky Done Gone in de Bravo, dus ook beetje waar.

Ik zie dat de ticket prijzen ook weer dalen, wat vermoeden jullie? Zal het nog verder zakken of balanceren op de huidige prijs?

Indie Gloria laatst gezien als afterparty van Spinvis in de Wibar in Leiden. Geniale gasten, beetje zoals St. Paul. Draaien veel Indie hitjes(FDC, Kneecap, Wet leg, etc). Ook aan te raden dus!
Weer een mustsee erbij dus ;)
Heb zelf wel moeite om in de Armadillow te "feesten" . Zie dat meer als een plek om even een hans worst te score en misschien even te zitten. Sta vaak liever in een tent zoals de India of Heineken.

Ik zie dat de ticket prijzen ook weer dalen, wat vermoeden jullie? Zal het nog verder zakken of balanceren op de huidige prijs?
Ik hoop zelf dat het nog wat zakt. Ben wat te besluiteloos geweest om te kopen rond de 270 en ‘weiger’ daarom nu als soort rare interne principe om te kopen voor 295. Verwacht dat in het weekend wel weer veel tickets verkocht gaan worden dus probeer daarvoor 1 te kopen tegen lagere prijs. Maar er staan best nog wat te koop moet ik zeggen, meer dan vorig jaar(?).

Ik hoop zelf dat het nog wat zakt. Ben wat te besluiteloos geweest om te kopen rond de 270 en ‘weiger’ daarom nu als soort rare interne principe om te kopen voor 295. Verwacht dat in het weekend wel weer veel tickets verkocht gaan worden dus probeer daarvoor 1 te kopen tegen lagere prijs. Maar er staan best nog wat te koop moet ik zeggen, meer dan vorig jaar(?).
En dan eindstand voor 350 euro straks gewoon een ticket kopen.

Zo herkenbaar. 😄

Ik vermoed dat het niet veel meer zal dalen, eerder zal stijgen. Gebaseerd op onderbuikgevoel wel
Anderzijds is de onderbied trend wel lekker gaande op Ticketmaster, dat kan zomaar nog gaan sneeuwballen. Met in totaal nog iets van 2000 kaarten binnen een week verkopen gaan mensen nog wel in paniek raken denk ik!

En dan eindstand voor 350 euro straks gewoon een ticket kopen.

Zo herkenbaar. 😄
Vorig jaar kwam ik op vrijdagochtend aan, had mn kaart verkocht twee weken daarvoor maar kon uiteindelijk wel gaan. Stond voor de poort in de regen te refreshen en inderdaad alleen nog handjevol kaarten voor de volle mep.

Via Instagram van iemand kaart gekocht, ik zou de helft overmaken, naar binnen en dan de andere helft. Opgelicht, geld kwijt, geen reactie meer, het regende nog steeds.

En uiteindelijk dat verhaal van een press/guest bandje voor €250.

Laten we maar zeggen dat je met 4 blikken bier in je mik in de stromende regen niet de allerbeste keuzes maakt…

Dus dat nooit meer. :)

Was het geld en gestress wel waard trouwens dankzij Justice.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar voor die ene kans dat je nog 20 euro bespaart op zo'n toch al duur weekend, zou ik gewoon lekker een kaartje kopen als je toch van plan bent om te gaan. Uiteindelijk bespaar je nu bijna 50 euro op de normale prijs. Er is ook gewoon een reële kans dat veel mensen deze week een kaartje kopen en de prijs weer flink stijgt.

Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken, maar voor die ene kans dat je nog 20 euro bespaart op zo'n toch al duur weekend, zou ik gewoon lekker een kaartje kopen als je toch van plan bent om te gaan. Uiteindelijk bespaar je nu bijna 50 euro op de normale prijs. Er is ook gewoon een reële kans dat veel mensen deze week een kaartje kopen en de prijs weer flink stijgt.
Ja je hebt ook eigenlijk helemaal gelijk! En het zou in essentie een principe kwestie zijn zoals bamischijf ook al aan haalde! Vanavond ga ik maar eens een kaartje kopen en zie ik jullie daar :)

• Leuk
Waarderingen: sjoeske en StevieU2

Users who are viewing this thread