Lowlands 2025

Ben ik ook benieuwd naar, weet niet of het aangeboden aantal kaarten al afneemt ?
Daarna is de vraag wil je van je kaart af voor een bodemprijs of gooi je ze weg.
Ze nemen best snel af nu. Stonden eergisteren bijna 1800 op TM en nu rond de 1500. En de prijs schiet omhoog.

• Leuk
Waarderingen: eva84
En ook rustiger! Das ook echt heerlijk.

Echt nooit begrepen dat je dan in de avond al naar huis gaat.

Donderdag is het wat betreft muziek toch niet bepaald boeiend? Hoogstens gezellig op de camping.

Weer wordt ook top. Niet te warm, niet te koud en droog
Bij ons gaat ook standaard 80% van de groep naar huis op zondag avond, bah.

Ze nemen best snel af nu. Stonden eergisteren bijna 1800 op TM en nu rond de 1500. En de prijs schiet omhoog.
Klopt, wat ook opvallend is zijn het (vrij hoge) aantal reguliere parkeertickets boven de originele prijs. Een paar keer gekeken maar nooit een ticket onder de originele prijs gezien. Je zou zeggen met deze aantallen beschikbaar en als je echt niet kan gaan zouden die wel een keer moeten zakken. In tegenstelling tot festival kaarten blijven die wel altijd origineel beschikbaar (zelfs tot aan de deur met 10tje meerprijs)

Blijft voorlopig nog onder de 300 zie ik, maar wel fijn dat de verkoop aantrekt voor de mensen die nog met een kaartje zitten.
Gaan er echt nog 100 per dag verkocht worden? Kan ook zijn dat vlak voor LL de priks weer daalt als er tickets overblijven...keuzes, keuzes

Hoi, ik ben nieuw op dit forum (maar lees al sinds vorig jaar stiekem mee ;) ) Balen nu de prijzen bij ticketmaster weer stijgen! Ik wilde dit jaar zo goedkoop mogelijk een ticket scoren (helaas weinig bestedingsruimte dit jaar) en had naïeve hoop dat het nog goed zou dalen dit jaar.... Volgens mij verkocht ticketswap vorig jaar tegen het einde aan ook gewoon uit als ik het me goed herinner, dus ik ben bang dat ik de boot heb gemist.

• Verdrietig
  • Leuk
Waarderingen: justin.feestje en eva84
Gaan er echt nog 100 per dag verkocht worden? Kan ook zijn dat vlak voor LL de priks weer daalt als er tickets overblijven...keuzes, keuzes
Ja zeker. Voor Wildeburg (veel kleiner festival) stonden 1-2 weken nog zo’n 1400 kaarten te koop. Eindstand zondag van het festival voor het laatste gekeken en toen waren er nog zo’n 5-10 over. Dat waren dan ook mensen die de dubbele hoofdprijs probeerden te pakken, maar alle andere kaartjes waren weg en ook daar was de goedkoopste ticket denk ik zo’n 1 week van te voren. Maar je moet altijd het kantelpunt in de gaten houden en dat lijkt nu voorbij.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2 en philmania
Hoi, ik ben nieuw op dit forum (maar lees al sinds vorig jaar stiekem mee ;) ) Balen nu de prijzen bij ticketmaster weer stijgen! Ik wilde dit jaar zo goedkoop mogelijk een ticket scoren (helaas weinig bestedingsruimte dit jaar) en had naïeve hoop dat het nog goed zou dalen dit jaar.... Volgens mij verkocht ticketswap vorig jaar tegen het einde aan ook gewoon uit als ik het me goed herinner, dus ik ben bang dat ik de boot heb gemist.
Je kan natuurlijk altijd nog proberen last minute een ticket te scoren waar ze echt vanaf moeten, dan kan je rond 03.00 uur echt nog wel een koopje aankomen, maar ja wel het wekkertje zetten :)

Ik vind de standaard camping vooral ruk omdat het er zo'n zooitje is. Overal tussendoor en overheen om bij je tent te komen. Campercamping is dan wel echt een heel stuk lekkerder. Tevens ook lekker chill in de ochtend :)

Ouwe vouwwagen hier dus dan slaap je ook van de grond (althans 2 van de 4) en das inderdaad wat fijner voor de rug.

Plus geen gesjouw met spullen e.d. das ook lekker.
Eens. Ik zie mezelf ook niet meer tussen dat zooitje ongeregeld staan. Zeker na die laatste tentjes ervaring met KETAMANNNN naast me die het nodig vond zn plastic zak met poep tegen mn tent te gooien.

Ik ben heel blij met mn caravannetje.

Eens. Ik zie mezelf ook niet meer tussen dat zooitje ongeregeld staan. Zeker na die laatste tentjes ervaring met KETAMANNNN naast me die het nodig vond zn plastic zak met poep tegen mn tent te gooien.

Ik ben heel blij met mn caravannetje.
Amen Eva, ook voor mij is die tijd geweest. Lekker in mijn eigen caravannetje, deurtje dichttrekken in de nacht en ‘s ochtends een ijskoude pils uit mn koelkast. Ik heb er ook een boilertje in voor warm water. En klap op de vuurpijl is natuurlijk het toiletje. Ik zou nooit (gevaarlijk woord) meer anders willen😍

Users who are viewing this thread