Lowlands 2025

Moet je bij het douchen nu ook pinnen? Neem aan van wel aangezien je geen muntjes meer hebt.

En is dat bestelde bier echt steenkoud? Dan is het misschien wel een optie om een treetje te halen.

En is dat bestelde bier echt steenkoud? Dan is het misschien wel een optie om een treetje te halen.
Ligt er erg aan waar en hoe laat je het haalt. Vorig jaar donderdag om 1 uur snachts bij zo'n ontbijtbar op de camping opgehaald. Stonden tussen de yoghurtjes voor de volgende dag en waren ijskoud.

• Leuk
Waarderingen: BeWario en CVS
Moet je bij het douchen nu ook pinnen? Neem aan van wel aangezien je geen muntjes meer hebt.

Vorig jaar was het lauw. Stond gewoon buiten opgestapeld ipv in een koelcel oid. Je kunt beter sixpacks halen in de campingwinkel, die zijn wel goed koud!!!

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Hoe haal je voor de groep nu biertjes, voorheen gewoon muntjes en lege bekers geven. En nu? Of moet dit apart bijgehouden worden?

• Thinking
Waarderingen: MisterIks
Hoe haal je voor de groep nu biertjes, voorheen gewoon muntjes en lege bekers geven. En nu? Of moet dit apart bijgehouden worden?
Zijn al heel veel opties gedeeld in dit topic.
- wie betaald wat
- speciale apps die hiervoor gemaakt zijn.
- je kan een pas aanschaffen op het LL terrein en die gebruiken met je groep.

Zijn al heel veel opties gedeeld in dit topic.
- wie betaald wat
- speciale apps die hiervoor gemaakt zijn.
- je kan een pas aanschaffen op het LL terrein en die gebruiken met je groep.
Thx voor de samenvatting! Wel omslachtig lijkt me...

Hi! Weet iemand of je een schaduwdoek/tarp mee mag nemen op de glammping?
Weet niet of je het echt nodig hebt, er is in het midden van de glamping een heel groot chill terrein met gezellige zitjes onder een megatarp waar je altijd wel even uit de schaduw kan zitten. Denk dat een simpel tarpje aan je tent knopen vast geen probleem is.

Ze communiceren vooral heel duidelijk dat partytenten niet zijn toegestaan, als daar ook tarpen onder vallen had dat er vast bij gestaan.

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973
Helemaal eens. Meer aanbod zou mooi zijn. Dan hoef je met nog minder te zeulen naar Lowlands.
Eens! Op DTRH kon je Absolut Sprite trays bestellen omdat ze samenwerken met Absolut Vodka (Bacardi Haciënda is daar The Bizarre met een Absolut bar), lijkt me dat Lowlands dit ook zou kunnen regelen met de pre-mix blikjes van Bacardi voor de niet wijn-of bierliefhebbers

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Hii, ik ga al een aantal jaar naar Lowlands en naar de campercamping. Nu viel mij inene op dat er op de website staat dat er naast de camper of caravan 1 tent bijgezet mag worden. Stond dit er voorgaande jaren ook? Heb hier nooit iemand op zien controleren
Afgelopen jaren hebben wij altijd met een camper en twee tenten (binnen het vak) gestaan en dit jaar willen we voor 1 camper en 3 tenten gaan. Volgens mijn schets zou dit net moeten passen.
Ik heb wel meer dan 3 tenten bij een camper zien staan. Maar ik zou ze pas opzetten als de straat vol is en de controle vrijwilligers weg zijn. Ze zullen er niets van zeggen zolang de brand gang leeg blijft.

• Leuk
Waarderingen: Plunta
Ouder publiek dus kapitaalkrachtiger dus die hebben het er wel voor over om niet te hoeven sjouwen. Klopt in mijn geval ook hoor! Oude vouwwagen gekocht voor € 300 die bij iemand in de tuin staat. Dus voor een appel en een ei ben je zo heen en weer en geen gedoe met wachtrijen en gesjouw en je kan ook meer dan 8 liter drank per persoon meenemen als je dat zou willen
En ik heb stroom. Als het 30 graden is altijd koud bier in de koelkast

Users who are viewing this thread