Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is best een mooie tent, maar het voelt mij iets te popiejopie aan. Ik ben er alleen soms binnen gelopen om even snel wat drinken te halen maar dan was die tent vrijwel helemaal leeg.
Ik ben wel een stiekeme fan van de Hacienda op het juiste moment (net als van The Bizarre overigens). Ik hoef er geen uuuuren te staan, maar er staan daar toch met enige regelmaat DJs die de tent echt op z'n kop krijgen. Twee jaar terug stond SIM-OJ daar tijdens Charlotte de Witte en ik ben nog steeds overtuigd dat het een groter feestje was in de Hacienda dan op de main.
Die zaterdag met Sim-OJ, Passion Deez en Cincity is ook wel lekker, maar zoals @mgbss ook al zei kom ik op DTRH wel vaak in de Bizarre, maar zelden in de Hacienda.
Klopt ja, laatste keer was 2019. Dat ik daarna niet meer ging kwam vooral door eerst Covid en toen een baby en toen nog één (geboren tijdens Lowlands 2024), waardoor tijd schaarser werd. Lowlands ben ik altijd mooi blijven vinden, maar de laatste jaren paste BKS nog wat beter bij zowel mijn muzieksmaak als behoefte aan wat meer rust. Dat ik dit jaar wel weer naar Lowlands ga komt in eerste instantie doordat er voor het eerst in jaren weer een wat grotere groep gaat, maar ik heb er ook wel weer meer zin in dan de laatste jaren omdat Lowlands sinds vorig jaar weer net wat meer voor mij interessante alternatievere acts boekt + dat de laatste jaren mijn interesse in andere muziek/cultuur dan 'indiebandjes' weer wat is gegroeid, zeker live. Ik vind het nu juist leuk om dingen te zien die ik nog niet zo vaak heb gezien en dan is het enorm brede Lowlands natuurlijk top!