Lowlands 2025

Ja volgensmij komt dit ook meer vanuit Luigi zelf, dat hij dat gewoon zijn creatieve visie wilt delen, vind het ook wel aandoenlijk.
Dat is het juiste woord ja, aandoenlijk in a good way. De graveyard shift in de Bravo is een eer, maar ook een uitdaging.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Er is vast wel zo'n filmpje dat ze op een rijdend bed of iets anders in die trend weer alles laten zien.

Maar goed het is volgens mij al sinds 2018 weinig anders meer toch? In ieder geval niet veel wat ik opmerk :)
Nee, uit gierende voorpret ben ik altijd benieuwd naar elke grasspriet op het terrein. Maar in wezen staat het raamwerk al jaren. En dat filmpje komt altijd veel te laat, qua voorpret...

Maar goed het is volgens mij al sinds 2018 weinig anders meer toch? In ieder geval niet veel wat ik opmerk :)
Overigens valt dit wel mee toch? In die tijd hebben de India, X-Ray nieuwe tenten gekregen, is de Current gekomen en gegaan, is rondje Lowlands terug, is er qua chillplekken het een en ander veranderd en is die hoek naast de Bravo 5 keer over de kop gehaald,

Overigens valt dit wel mee toch? In die tijd hebben de India, X-Ray nieuwe tenten gekregen, is de Current gekomen en gegaan, is rondje Lowlands terug, is er qua chillplekken het een en ander veranderd en is die hoek naast de Bravo 5 keer over de kop gehaald,
En is de Adonis niet al 2 keer verplaatst en wordt ie dit jaar weer vernieuwd?

Vorig jaar was ik redelijk fel op het ‘stiekem’ meenemen van drank ed. Het is namelijk kosten verhogend voor mensen die zich er wel netjes aanhouden (extra security, verhoogde drankprijs, langere wachttijden bij de ingang). Echter met onderstaand artikel ben ik toch wel om, het gaat puur en alleen om Mojo zelf:

Ik hou me er overigens netjes aan, krijg er anders alleen maar stress van. Best vervelend voor iemand die geen bier/wijn drinkt. Wel dus Stelz en ander zoet spul.

Enkele tips om netjes binnen de lijntjes te blijven:
- Lavish heeft premix blikjes tussen de 10-15%
- In Duitsland zijn alle premix blikjes 10% ipv 5% (er zijn dus ook voordelen van in het Oosten wonen 😇)
- Nozem (14.9%) zit in plastic containers en is met zowel Fanta/Cola/Sprite te mixen

En gewoon helemaal nuchter van muziek genieten is nog veel goedkoper!

Jawel, op detailniveau gebeurt er elk jaar best wat. De laatste jaren vind ik inderdaad de hangplekken sterk verbeterd, ter hoogte van de "hemelpoort' en achter de vijver bijvoorbeeld. Heb stiekem veel tijd doorgebracht in het kroegje met uitzicht op de Alpha.

Het mag officieel niet, maar iedereen doet het alsnog. Even goed kijken bij wie je door het poortje loopt en het een beetje tactisch weg stoppen werkt goed. Mijn tactiek was vaak om net voor het gezicht van de bewaker een blikje leeg te drinken en opzichtig weg te gooien, maar vervolgens wel nog drie blikjes ergens verstopt te hebben.
Dit is goud 🤣🤣🤣👌🏼

Vorig jaar was ik redelijk fel op het ‘stiekem’ meenemen van drank ed. Het is namelijk kosten verhogend voor mensen die zich er wel netjes aanhouden (extra security, verhoogde drankprijs, langere wachttijden bij de ingang). Echter met onderstaand artikel ben ik toch wel om, het gaat puur en alleen om Mojo zelf:

Ik hou me er overigens netjes aan, krijg er anders alleen maar stress van. Best vervelend voor iemand die geen bier/wijn drinkt. Wel dus Stelz en ander zoet spul.

- In Duitsland zijn alle premix blikjes 10% ipv 5% (er zijn dus ook voordelen van in het Oosten wonen 😇)
- Nozem (14.9%) zit in plastic containers en is met zowel Fanta/Cola/Sprite te mixen

Tsja met de gepubliceerde prijs van bijna 6 euro voor een "grote" bier van 0,35ml (= ongeveer een blikje). Dan gaat dit natuurlijk schuren. Want dat zijn echt bizarre prijzen. Ja, je kan goedkoper bier op de camping halen, hoe lang zal dat nog duren? Want vooral voor jongeren (,25 jaar) is dat toch allemaal lastig te bekostigen en zullen zij nog langer op de camping blijven hangen waardoor er weer omzet misgelopen wordt op het terrein. Het is een lastige puzzel die eigenlijk zichzelf steeds maar versterkt. En het zijn niet alleen de alcoholprijzen, want 3,80 voor een lauwe fanta (klein) is eigenlijk nog gekker dan de bierprijs.

• Leuk
Waarderingen: StevieU2
Is denk ik een beetje het "Fifa effect". Ieder jaar vernieuwd men beetje bij beetje, en dan klaag men dat er te weinig veranderd. Maar als je de editie van 3 jaar geleden speelt besef je pas hoeveel er toch is aangepast in die 3 jaar tijd :cool:

Wauw op Zwarte Cross mag je niet eens je eigen eten meenemen op de camping??

• Wow
Waarderingen: koekebakker en MrFloppy
Waar is de tijd gebleven van het Omschenkpunt bij de entree van het festivalterrein, waar je een liter bacardi in bekertjes goot en die tot over de rand gevuld probeerde mee te tronen over het veld?

• Leuk
Waarderingen: fiesta en sjoeske

Users who are viewing this thread