Ik had laatst Elbow weer eens op staan in de auto. Ik kan mij herinneren dat ik daar ooit een Alpha show van heb gezien dat was ook heel tof. Maar Elbow zal niet heel relevant meer zijn of wel
Dat klopt, maar communiceer er dan gewoon over wat je ermee doet. Schept helderheid en transparantie.Mijn glas is halfvol. Misschien gebruiken ze dat geld wel achter de schermen om nog betere aankleding te fixen, meer comfort, meer wc's(?) of nog betere namen volgend jaar.
Je weet het niet![]()
Jazeker, Vestrock 2023. Maxim was toen ongelooflijk sterk en energiek. Ik moet zeggen dat laatst op Glastonbury het nogal statisch was.Is iemand van jullie al een keer bij the prodigy geweest zonder Keith?
Nee nee dat zeg ik niet. Nelly Furtado was een leuke toevoeging geweest net als Sugababes vorig jaar.
Of FKA Twigs een betere artiest is moet nog maar blijken hé, das vooral een mening. Sowieso is Nelly Furtado natuurlijk wel echt een grote naam met een aantal wereldhits (de vraag is of je dat relevant vindt of niet is een andere )
Persoonlijk hou ik veel meer van muziek waarbij ze iets meer kunnen dan enkel zingen. Dus goede gitarist, drummer etc bij een band heeft mijn voorkeur
Maar goed ieder zijn ding jo. Als ik mij maar vermaak.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is aan Chapell Roan? Is toch gewoon de zoveelste pop zangeres? Ik vind het niet slecht maar
Grammy for best new artist in 2024, terwijl de andere nominaties ook niet mis waren.Nee nee dat zeg ik niet. Nelly Furtado was een leuke toevoeging geweest net als Sugababes vorig jaar.
Of FKA Twigs een betere artiest is moet nog maar blijken hé, das vooral een mening. Sowieso is Nelly Furtado natuurlijk wel echt een grote naam met een aantal wereldhits (de vraag is of je dat relevant vindt of niet is een andere )
Persoonlijk hou ik veel meer van muziek waarbij ze iets meer kunnen dan enkel zingen. Dus goede gitarist, drummer etc bij een band heeft mijn voorkeur
Maar goed ieder zijn ding jo. Als ik mij maar vermaak.
Kan iemand mij uitleggen wat er zo boeiend is aan Chapell Roan? Is toch gewoon de zoveelste pop zangeres? Ik vind het niet slecht maar totaal niet bijzonder / boeiend. Maar goed zal wel generatie dingetje zijn dan
Twintig top 10 hits gehad in Engeland. In hun genre dus gewoon een grote "band"Dit is ook niets mis met de sugababes. Blijkbaar was het de moeite waard voor veel mensen
Chapell Roan vinkt al jouw punten af…prima live band. Fantastische staging…en ik (met 40+) zing gewoon mee met Pink pony club
Grammy for best new artist in 2024, terwijl de andere nominaties ook niet mis waren.
The Rise and Fall of a Midwest Princess (september 2023) stond op tal van jaarlijsten, met Grammy-nominaties in alle vier de ‘General Field’-categorieën.
In 2020 werd ze nog gedropt door haar label (Atlantic) pink pony club was toen al uit. Revenge is bitter sweet I guess.
Op primavera werd ze uitgeroepen tot beste show van het festival.
Ik vind het persoonlijk top dat een queer icoon zo’n mooie spot krijgt in deze tijd. En ik vind kink is karma een heerlijke revenge song en ze heeft vaak grappige lyrics.
Brengen nog wel nieuwe muziek uit en pas ook weer een geslaagd optreden gegeven in NL.Ik had laatst Elbow weer eens op staan in de auto. Ik kan mij herinneren dat ik daar ooit een Alpha show van heb gezien dat was ook heel tof. Maar Elbow zal niet heel relevant meer zijn of wel
Daar heb je een punt. Ze lezen mee op deze site verneem ikDat klopt, maar communiceer er dan gewoon over wat je ermee doet. Schept helderheid en transparantie.
Justice stond dat jaar op BKS als exclusieve boeking, maar heb het idee dat men het veel minder erg vindt om een artiest van BKS over te hengelen (lees: Kneecap). Maar in tijden van nood gunnen festivals het blijkbaar elkaar om een artiest over te nemen, en kuddos daarvoor (*edit: ik mag hopen dat Lowlands toen in ieder geval contact met BKS heeft gehad)Dat schrijf ik toch ook mbt Twigs, dus dat is voor mij geen argument. Dan vond ik de oplossing met Justice sterker. Twigs stond ook al op DTRH. Toch vanuit dezelfde vijver. Het gaat er niet alleen om wat je dit jaar kan doen, maar ook als compensatie in de jaren erna en dat blijft al tijdje structureel achter. Zou mooi zijn als Mojo aangeeft omdat ??? niet gekomen zijn hebben we er dit jaar voor gekozen om extra te investeren in de line up voor onze bezoekers.
Zekers. Dauwpop, voor mij was het mwohIs iemand van jullie al een keer bij the prodigy geweest zonder Keith?
Job Jobse en ki/ki staan puur op die spot omdat Lowlands dankzij verruiming van de vergunning langer door kan gaan in de Alpha, dat is pas sinds een paar jaar zo. Ik vind het prima passen om dan een DJ duo te hebben staan in de Alpha. Al helemaal omdat het veel te druk zou worden in de Bravo als zij daar zouden draaien.Over de vervanger van A$AP is volgens mij al een bibliotheek geschreven. Ik had zelf wel op een hiphop naam gehoopt juist omdat het headlinertrio dit jaar zo mooi in balans was qua genre, met Pop/Rock/Hip Hop en Job Jobse/KIKI als "4de" headliner met dance. Die balans is juist de voornaamste rede voor mij op lowlands te bezoeken. Als er s'nachts, overdag en op de headlinespots dance staan slaat dat een beetje door voor mijn gevoel, ook al ben ik dol op techno/house/dnb etc.
Aan de andere kant, als de spoeling echt zo dun is ben ik blij dat ze niet headlineren om het headlineren en FKA twigs vastleggen ipv macklemore oid. Blijft wel over dat andere augustusfestivals wel een alternatieve headliner wisten te strikken, dat zal dan misschien weer met de dagtickets te maken hebben. We zullen het nooit weten.
De vorige keer dat het was, toen hadden ze het volgens mij ook pas op het allerlaatste moment ingepland in het programma. Komt nog wel dus.Niemand die hier iets vanaf weet verder? EvE zegt het rond 18:30 in de podcast. Ben benieuwd hoe ze dat vorm gaan geven, haha. Kennelijk komen de 6-7 lijsttrekkers van de grootste partijen
2009, mijn eerste keer. Ik was 15 jaar en ging met een groepje vrienden naar lowlands, waren net 5x naar het cafe geweest en veel meer ervaring dan het schoolfeest had ik niet. Om vervolgens op vrijdag met grote ogen alles te aanschouwen, en 's avonds als toetje naar de Alpha.
Ik zat te kijken of ik die beelden nog kon vinden maar helaas.
Klinkt als een wonderlijke ervaring.2009, mijn eerste keer. Ik was 15 jaar en ging met een groepje vrienden naar lowlands, waren net 5x naar het cafe geweest en veel meer ervaring dan het schoolfeest had ik niet. Om vervolgens op vrijdag met grote ogen alles te aanschouwen, en 's avonds als toetje naar de Alpha.
Het geheugen is wazig, maar ik betwijfel of ik ooit nog zo'n bizarre rave zal meemaken. Alles ging heen en weer in die tent.