Al die woorden die hier besteed worden aan AṢ̌AP en het niet krijgen van een hiphop vervanger.
Om te beginnen kan alle hiphop op LL mij gestolen worden, dus geen tranen van mijn kant wat dat betreft.
Wat mij wel verbaasd is de verontwaardiging over het feit dat er geen hiphop vervanger voor AṢ̌AP is gekomen.
Ik kan mij na 30x LL niet herinneren dat er ooit een genre gelijke vervanger voor een gecancellde grote naam is gekomen.
De laatste paar jaren alleen al:
Prodigy - de Staat
FATM - Foals/Froukje
QOTSA - Justice
AṢ̌AP - FKA/Jamie XX
Het begrip 'niet headliner waardig' irriteert me ook een beetje.
Er zijn voor mij in al die jaren diverse namen voorbij gekomen die voor mij persoonlijk 'niet headline waardig' waren: Stromae, Mumford & Sons, DJVT, Anouk, Cyprus Hill, Ed Sheeran, Kendrick Lamar enz enz.
Voor mij reden om ergens anders een kijkje te nemen, maar geen enkele reden om dit rijtje echt 'onwaardige headliners' te noemen. Andere bezoekers zullen er ongetwijfeld een geweldige tijd hebben gehad en ik heb prachtige nieuwe dingen ontdekt zoals Infadels en vorig jaar nog Brutalism.
Edit: nu vergeet ik potdomme Goldband ook nog. Maar dat was wat mij betreft echt een foutje van Lowlands

.
Dat oversteeg echt de term 'headliner onwaardig'

.