Lowlands 2025

Je vergelijkt echt appels met peren, een Sugababes met een headliner?!! Macklemore past echt niet op LL en ik denk dat ze met FKA en de verdere aanpassing in het schema echt een prima oplossing hebben gevonden.

Ik zie echt niet in waarom het niet kan. Goldband heeft er ook als headliner gestaan en weet ik wat allemaal niet. Waarom kan Macklemore dan weer niet? Wat betreft genre heeft het meer met ASAP dan de oplossing van nu.

FKA Twigs is alles behalve mijn ding en Jamie XX word ik ook niet heel happy van dus ik vind het een beetje jammer dat er geen nieuwe echte hoofdact is.

Mis met het blokkenschema nu toch een act als Sugababes of Nelly Furtado. Een beetje meezingen en luchtigheid op de dag in de Alpha.

Wat "guilty pleasure" zo aan het begin van de avond / einde middag is niks mis mee.

• Leuk
Waarderingen: hendrik1 en Timmetje
Met Macklemore hadden ze iig wel die spot opgevuld met een nieuwe headliner. Maar Twigs én Macklemore was vast teveel gevraagd.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Ik zie echt niet in waarom het niet kan. Goldband heeft er ook als headliner gestaan en weet ik wat allemaal niet. Waarom kan Macklemore dan weer niet? Wat betreft genre heeft het meer met ASAP dan de oplossing van nu.

FKA Twigs is alles behalve mijn ding en Jamie XX word ik ook niet heel happy van dus ik vind het een beetje jammer dat er geen nieuwe echte hoofdact is.

Wat "guilty pleasure" zo aan het begin van de avond / einde middag is niks mis mee.
Tijdens Jamie naar EIVØR gaan en dat is toch het mooie aan LL; je hebt meerdere opties!
Macklemore is voor mij zo 2015 en vraagt waarschijnlijk veel te veel geld, ben blij dat ze daar niet in meegaan.
En Goldband ach ja

Laatst bewerkt:
FKA Twigs bewees op DTRH headlinerwaardig te zijn + het is een prachtige productie met een Nederlands randje in de choreografie. Zulke NL trots mag je best vieren en ik ga er eigenlijk blind van uit dat FKA weer het hoogtepunt wordt van Lowlands
Ik hoop het voor je, ik moet helaas kiezen voor een andere constructie. Ik had Twigs graag willen zien.

Gezien de setlists van de recente optredens van Maan kan het nog wel eens tegen gaan vallen met "meezingen en luchtigheid" bij Maan. Die doet maar een paar nummers van voor haar laatste album.
Luchtigheid is het enige aantrekkelijke als ik naar een optreden van Maan ga!

Ik ben het eigenlijk wel eens met @CVS. Er is geen aanleiding waarom Mackelmore niet zou kunnen en dat Lowlands echt wel slechtere dingen heeft neergezet dan dat. Lowlands is wel een festival waar eigenlijk alles kan, meer dan bij andere festivals.

Maar goed zo heeft EvE ook ooit geroepen dat volgens mij Deadmau5 niet meer kon omdat het te EDM was geworden om vervolgens Major Lazer te boeken, denk dat we niet te hard aan dat soort uitspraken moet trekken en dat ze gewoon kijken naar wat ze op dat moment de beste optie lijkt.

En om heel eerlijk te zijn, in mijn beeldvorming was A$AP Rocky ook niet echt een top headliner.

Samen met Goldband kan die wel in het rijtje slechtste in jaren.
Tsja, wat is slecht. Telt onze mening op het forum, of hoeveel bezoekers er op het veld van de Alpha stonden? Ik weet nog wel een editie waar Nine Inch Nails de Alpha net aan 1/3e vulde...

Tsja, wat is slecht. Telt onze mening op het forum, of hoeveel bezoekers er op het veld van de Alpha stonden? Ik weet nog wel een editie waar Nine Inch Nails de Alpha net aan 1/3e vulde...

Maar gevuld zegt ook niet alles. Beetje los gaan is ook wel lekker toch?

Prodigy mag ook nog wel terug komen hoor na dat ze vorige keer noodgedwongen niet kwamen. Waren ze toch ook headliner? Verving De Staat ze trouwens.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Vond Fredje toch een hoop hinderlijker (lees: ongelooflijk saai) vorig jaar dan Goldband. Jammer dat Maan de trein had gemist ofzo waardoor ze besloten halverwege hun show te stoppen. Het publiek was zo áán bij Goldband dat ik echt best heel erg genoten heb. Die stem van Boas sloeg wel echt nergens op

• Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig en CVS
Vond Fredje toch een hoop hinderlijker (lees: ongelooflijk saai) vorig jaar dan Goldband. Jammer dat Maan de trein had gemist ofzo waardoor ze besloten halverwege hun show te stoppen. Het publiek was zo áán bij Goldband dat ik echt best heel erg genoten heb. Die stem van Boas sloeg wel echt nergens op

Showtje was prima! Maar muzikaal vind ik het niet zoveel. Fred Again is niet iemand die echt lekker is om een live show neer te zetten. Dooie vent zeg :ROFLMAO:

Maar gevuld zegt ook niet alles. Beetje los gaan is ook wel lekker toch?

Prodigy mag ook nog wel terug komen hoor na dat ze vorige keer noodgedwongen niet kwamen. Waren ze toch ook headliner? Verving De Staat ze trouwens.
Macklemore zou prima kunnen op LL denk ik, maar FKA Twigs is toch een veel spannendere vervanger en prima gedaan door Lowlands?

Daarnaast snap ik persoonlijk niet de klachten op de line-up, als je kijkt naar hoeveel artiesten ik per dag (en met name de zaterdag) wil zien. Heb zelden zo'n overvol programma gehad op een festival. Het is misschien wel wat alternatiever, zeker voor mensen die zich niet heel erg verdiepen in muziek en vooral Q-music of 538 luisteren is het misschien allemaal iets te onbekend, maar ik vind het echt een fijne line-up met enorm veel afwisseling.

Users who are viewing this thread