Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zit steeds meer op dit scenario. Een headliner heeft er toch veel meer baat bij om een aparte aankondiging te krijgen. En alle andere festivals hebben het al gedaan...
Goed balen wel, kan mij daar toen niet heel veel meer van herinneren, zowel in goede als slechte zin. Jammer, want zn muziek past wel. Beach House maar even een som geld geven vind ik ook prima!
Dat zou muzikaal gezien echt een schande zijn. Ik kan er best wel naar luisteren hoor, maar het verdiend toch geen headliner status. Een grotere fuck you naar de muzikant is er anders niet als ze dat zouden doen. Dan zou oprecht Froukje en S10 meer terecht vinden. Anders kunnen we iedere populistische dorpsidioot een headliner status geven, en het gaat er mij niet eens om dat ik niet met hun uitspraken eens ben of niet. Een Fontaines heeft geen andere mening maar zou het op basis van pure muziek veel meer moeten verdienen dan een Kneecap.
Of omdat ze er een BAFTA mee hebben gewonnen. Maar verwacht ze niet als headliner. Dan is het veel logischer om Fontaines te promoveren naar de headline spot.
Als ik zo om me heen kijk dan zou ik Kid Cudi toch de leukste vervanger vinden denk ik. Die zou staat nog op mijn lijstje om eens live te zien. Alleen weet niet echt of ik het "de headliner" van die dag ga vinden. Zou ook prima zijn dat die dus komt op de plek van Fontaines en dat Fontaines dan het laatste plekje krijgt. Maar dat zal wel niet
Ai... ik heb veel dingen die ik wel wil zien. Maar als ik alles naast elkaar neerleg, en puur naar "mijn ding" kijk dan zou ik toch zeggen QOTSA. Als we een setlist krijgen met o.a. No One Knows, Go With The Flow, A Song For The Dead, Make It Wit Chu, Sick Sick Sick, Feel Good Hit Of The Summer, The Bronze, you Think I Ain't Worth A Dollar, Feets Don't Fail Me, I Think I Lost My Headache, Avalon, Misfit Love, Better Living Through Chemistry etc.
Ja dan mag je me toch oprapen. Maar ben ook bang voor een mindere setlist.
Arca staat ook wel hoog op mijn lijstje waar ik benieuwd naar ben, maar het zal niet zo mijn ding zijn als een QOTSA.
En ik wil graag diegene die het optreden van Raye op Rock Werchter gedeeld heeft bedanken. Muziek die ik normaal direct skip, maar die staat nu ook op de veel te lange lijst
Enorme qotsa fan, maar ik merk dat ik niet zoveel 'zin' heb in hun optreden ofzo? Ik vind die liveregistratie die op youtube staat van deze tour niet echt heel overtuigend tbh. Wel een sterke setlist maar ik vind het wat... matjes?
Fontaines voor mij ook waar ik het meeste naar uit kijk. Ook erg veel zin in Jamie XX als start van het nachtprogramma. Die was in de Afas echt heel sterk - op een dinsdag.