Lowlands 2025

14 ok, dat kan
maar 1/2 alpha of bravo namen, dat is natuurlijk pure gok.
mij lijkt dat er geen grote namen meer bij komen, dus ik verwacht niets meer voor de grote podia

Zullen we afspreken: morgen de grote naam (kiwanuka...), donderdag de rest, vrijdag schema?

Dit had ik ook al bedacht ja, als er een waardige headliner is zou dit best realistisch zijn. Is het een mheh naam dan zal die bij de grote drop zitten. Gezien we vandaag wat namen hebben gekregen verwacht ik morgen niet de grote batch.

14 ok, dat kan
maar 1/2 alpha of bravo namen, dat is natuurlijk pure gok.
mij lijkt dat er geen grote namen meer bij komen, dus ik verwacht niets meer voor de grote podia
Als ik op de dagindeling topic kijk kan je een aardige indeling maken:

Vrijdag
Qotsa
Wallows
London Grammar
JJ+KiKi

Zaterdag
Chappel Roan
Jamie XX
Vampire Weekend
Royel Otis
Joep Beving
Papa Roach
Raye
Montell Fish
Weval
Good Neigbours

Zondag
Orgel Joke
Fontaines DC
BCNR
Chase & Status
MK.Gee
NNO
Maan
Khruangbin
Lola Young
Marc Rebillet

Geen dag bekend:
The Beaches
Frenna
Goldkimono
Arca
Sef

Zelfs als die zonder dag allemaal op vrijdag spelen, kom ik er nog eentje te kort. Voor de rest kan ik eigenlijk niemand bedenken die niet op zaterdag of zondag speelt en groot genoeg is voor een alpha/bravo spot. Het is natuurlijk deels ook hoop, maar ik denk dat we nog wel een grote naam gaan krijgen.

• Leuk
Waarderingen: rrr
er zijn ieder jaar acts die in een te grote tent geplaatst worden, dat is nou net t probleem bij ieder festival

Ook wel benieuwd waar en wanneer Chris Stussy zal staan. Gewoon in de Bravo?
Die staat gewoon in de Bravo als overgang naar de nacht. Is eerder gedaan met bijvoorbeeld Nosia (Outer Edges) en Richie Hawtin (Plastikman). Hopelijk is het vergelijkbaar beiden hoogtepunten van die jaren!

Users who are viewing this thread