Lowlands 2025

Posty heeft ook nog wat tickets voor zijn Gelredomeshow op 9 september in de verkoop...

Wil je dan die hele hoop minder grote artiesten tegelijkertijd op de Alpha laten staan tijdens het oorspronkelijke slot van Rocky? Of allemaal een kwartiertje ofzo?
Nee, ik bedoel dat je voor hetzelfde geld een paar goede subheadliners kan boeken. En ja, dat betekent ook dat je qua naam een minder grote headliner a lá Post Malone zal hebben. Ik zou dat prima vinden.

Ik ken echt alleen Ray Fuego en die zie ik dan toch liever met Ploegendienst. Welke namen moeten we ook kennen?
Ik vind Ray Fuego als rapper ook wel vet hoor, dus dat is alvast eentje. acid! is de groep van o.a. Sor, die we kennen van zijn optreden met het (s)orkest een paar jaar terug. Nonchelange is Nederlandse indie/pop met een behoorlijk absurde twist, ik weet niet precies wat die Yacht Rock set inhoudt. Yxng Le is een rapper/zanger in de trend van Frenna. NOAH stond de afgelopen tour van Sticks in zijn voorprogramma en is ook wel aardig. Rest zegt me niet echt iets.

Het zijn allemaal (nog?) geen enorme baanbrekers, maar voor een activatie vind ik het wel een leuke toevoeging hoor. Spreekt wel voornamelijk de jongere pop/hiphop-liefhebbers aan denk ik.

Ik vind Ray Fuego als rapper ook wel vet hoor, dus dat is alvast eentje. acid! is de groep van o.a. Sor, die we kennen van zijn optreden met het (s)orkest een paar jaar terug. Nonchelange is Nederlandse indie/pop met een behoorlijk absurde twist, ik weet niet precies wat die Yacht Rock set inhoudt. Yxng Le is een rapper/zanger in de trend van Frenna. NOAH stond de afgelopen tour van Sticks in zijn voorprogramma en is ook wel aardig. Rest zegt me niet echt iets.

Het zijn allemaal (nog?) geen enorme baanbrekers, maar voor een activatie vind ik het wel een leuke toevoeging hoor. Spreekt wel voornamelijk de jongere pop/hiphop-liefhebbers aan denk ik.
Acid! Is een Belgische YouTuber met 2 liedjes... wordt die niet bedoeld?

Ik ben duidelijk niet de doelgroep dan haha. Genoeg andere interessante dingen op het affiche

• Haha
Waarderingen: Novis95
Vraagje weet iemand toevallig hoe laat op donderdag ongeveer de file/rij voor de polsbandjes weg is, of in ieder geval niet meer zo druk. Voor mij hoeft dat drukke niet zo vandaar de vraag 😅

Stel lowlands kan geen internationale vervanger contracteren, en zijn daardoor op zoek naar een nationale artiest, voor een sub alpha, dan lijkt mij Eefje de Visser ook wel een optie, had op bks een zeer succesvolle headlinespot. Fontaines naar headlinespot

• Leuk
Waarderingen: fabelachtig en sjoeske
Stel lowlands kan geen internationale vervanger contracteren, en zijn daardoor op zoek naar een nationale artiest, voor een sub alpha, dan lijkt mij Eefje de Visser ook wel een optie, had op bks een zeer succesvolle headlinespot. Fontaines naar headlinespot
Dan zou ik banger zijn voor Froukje na haar story van gisteren (ik quote: "Ik mis jullie")

Ik ontken overigens nog steeds dat dat gaat gebueren, lijkt mij namelijk niet.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD en Dante
Ze hebben 1,5 maand de tijd om een vervanger te regelen. Om dan Eefje de Visser (of Froukje) daar neer te gaan zetten zou wel erg karig zijn.

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread