Lowlands 2025

Sprak laatst iemand die 3 dagen lang op Lowlands bij de kleding verkoop had rond gelopen en niks van het muziek programma had meegepakt, tja die zijn er ook. Maakt het wel een stukkie rustiger bij de andere acts.

Zo'n film programma zorgt natuurlijk ook voor een stukje spreiding en het kost relatief weinig voor een festival. Tijdens mn 1e of 2e keer Lowlands wel een film proberen mee te pakken, maar man wat was die slecht kon mn ogen wel uitklauwen nadien.

Ben in ieder geval blij dat er zo veel moois te ontdekken valt op Lowlands. Zo lang mn benen het toelaten blijf ik zo veel mogelijk muziek meepakken, maar als ik later (nog) wat ouder ben, ga ik zeker wat vaker naar carbaret of lezingen, daar kan je namelijk wel lekker zitten.

Was het doorschuiven van Sam Fender van DTRH naar Lowlands om ASAP Rocky te vervangen al besproken?
Nog niet, maar daar sta ik wel open voor!
Sam Fender staat alleen wel op 16 augustus in Manchester, dus weet niet of het heel verstandig is om dan de dag erna Lowlands te headlinen.

Ik ga oprecht nooit naar theater, film, dans, science of andere zaken op Lowlands. Maar toch vind ik het oprecht heel fijn dat het er is. Er zijn weinig festivals die zoveel te bieden in ieder hoekje van het festival terrein zoals Lowlands dat heeft, en daar hebben dat soort stages zeker een aandeel in.

Je hoort ook bijna nooit zoveel verschillende verhalen als op Lowlands, zet op zondag 5 man aan de bar op Lowlands, en ze zullen alle 5 een totaal andere Lowlands beleefd hebben. Dat maakt het juist zo tof.

qua film ben ik enkel naar de fantastic shorts geweest, dat waren 3 films van 30 min.
en dan 1 film gekeken, dat is leuk.

Bijna elk jaar wel naar de film, vooral na het muziekprogramma vind ik dat toch wel erg leuk. Hiervan al een aantal gezien, dus benieuwd of het er dit keer ook van komt. Sowieso eerst blokkenschema afwachten, want bijna alles tijdens muziek valt af.

• Leuk
Waarderingen: Davidd en peter Molenaar

Users who are viewing this thread