Lowlands 2025

Je wordt dan doorgestuurd naar een plek links van de rest van het parkeerterrein. Je stapt dan uit waar de rest naartoe moet lopen vanuit het parkeerterrein. Als je enigszins op tijd bent op de donderdagochtend sta je meteen aan de ingang.
Wij zijn 2 keer op donderdagavond aangekomen 22 uur toen stonden we ook 150 meter van de ingang. Alleen vorig jaar stonden we helemaal achteraan 😅

Grappig, wij denken er met een gedeelte van onze groep precies hetzelfde over. We hebben een groepscamping maar gaan toch ook 'gewoon' weer erg vroeg die kant op. Geen stress of haast om naar de campingplek te komen, wel lekker vroeg op het terrein en alvast de sfeer proeven.
Hoe laat is ‘vroeg’?

Bij ons in de groep moeten we het nog even eens worden over de vertrektijd.

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 16-7-2025, 13:32:45

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1673
• Laagste Prijs: €299.88
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €356.60
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 538
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1135
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €299.88, €300.90, €303.96, €304.98, €305.23, €305.69, €305.89, €305.95, €305.99, €306.00

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1392
- Gemiddelde Prijs: €357.45

Type: Regular
- Aantal Tickets: 207
- Gemiddelde Prijs: €353.68

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 61
- Gemiddelde Prijs: €349.30

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 13
- Gemiddelde Prijs: €345.91

• Leuk
Waarderingen: J_M
Dat is LL op ontdekkings tocht. Van alles wat.
Maar je hebt gelijk. En ze zullen zich er ook waarschijnlijk niet in verdiepen of eens wat luisteren.
Wat een gemiste kans is.
Kunnen we niet gewoon stoppen met bashen van havermelkelite, Randstad, wie dan ook? Sowieso wie behoort daartoe? Wie bepaalt dat?

We maken met z’n allen straks in Biddinghuizen er geweldig feest van. En daar zijn de mensen die enkel voor ‘het feest’ komen voor mij net zo hard bij nodig, anders kan ik het niet leuk hebben bij Leroy Rey in de Hacienda terwijl Goldband speelt of ‘s nachts bij een voor mij onbekende dj in de X-ray.

Ik heb nog steeds even veel plezier als toen of twintig jaar geleden - zo niet meer. Waarom dan telkens de beer beneden trappen? Alsof er twintig jaar geleden alleen maar kenners kwamen. Zo vermoeiend, betweterig en elitair.

Laten we blij zijn dat de ‘havermelkelite’ niet meer weet wie de Pumpkins zijn die 30 jaar terug een goed album hebben gemaakt.

Laatst bewerkt:
Kunnen we niet gewoon stoppen met bashen van havermelkelite, Randstad, wie dan ook? Sowieso wie behoort daartoe? Wie bepaalt dat?

We maken met z’n allen straks in Biddinghuizen er geweldig feest van. En daar zijn de mensen die enkel voor ‘het feest’ komen voor mij net zo hard bij nodig, anders kan ik het niet leuk hebben bij Leroy Rey in de Hacienda terwijl Goldband speelt of ‘s nachts bij een voor mij onbekende dj in de X-ray.

Ik heb nog steeds even veel plezier als toen of twintig jaar geleden - zo niet meer. Waarom dan telkens de beer beneden trappen? Alsof er twintig jaar geleden alleen maar kenners kwamen. Zo vermoeiend, betweterig en elitair.

Laten we blij zijn dat de ‘havermelkelite’ niet meer weet wie de Pumpkins zijn die 30 jaar terug een goed album hebben gemaakt.
Mooi gezegd. Onze vriendengroep bestaat uit allerlei verschillende feestgangers.
We hebben iemand die hele dag alleen maar eet tentjes afzoekt.
Maar ook iemand die alleen Haciënda leuk vindt en het nachtleven.
Iemand die elke dag om 23:00 in bed ligt om de volgende dag fris te zijn voor de kleine bandjes.
Iemand die bij de AA zit, maar wel al 6 jaar meegaat (mijn respect heeft ie 😂).

Als iedereen hetzelfde leuk vind wordt het wel erg druk in die tenten…

Jazeker, helemaal eens. Ik surf al sinds 2003 mee op de golven van vernieuwing. En soms stemt het ruisen van de golven tot een dagdroompje over namen van vroeger. Ik kende altijd alle DJ's in de nachten, nu ben ik blij als ik er 1 vaag ken. Maakt niet uit. Het is ook heerlijk om hier elk jaar weer te lezen hoe tips op en neer vliegen over campings, vertrektijden en olifantenpaadjes. Lowlands is en blijft de koning.

Ik lees dat mensen nieuwe namen verwachten maar behalve de vervanger van de man van Rihanna, hoeveel namen komen er nog dan? Kunnen daar nog “grote” namen tussen zitten?

• On fire
Waarderingen: daily
Ik lees dat mensen nieuwe namen verwachten maar behalve de vervanger van de man van Rihanna, hoeveel namen komen er nog dan? Kunnen daar nog “grote” namen tussen zitten?
Volgens mij had iemand uitgerekend dat we nog ongeveer 20 namen missen op de line-up. Vorig jaar zaten er nog zeker wat semi grote namen in die laatste drop. o.a.: James Blake, The Streets, Thundercat, Soft Play, Prins S en de Geit, Willem, Mount Kimbie

• Leuk
Waarderingen: Aussie1973
--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 16-7-2025, 13:32:45

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1673
• Laagste Prijs: €299.88
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €356.60
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 538
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1135
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €299.88, €300.90, €303.96, €304.98, €305.23, €305.69, €305.89, €305.95, €305.99, €306.00

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1392
- Gemiddelde Prijs: €357.45

Type: Regular
- Aantal Tickets: 207
- Gemiddelde Prijs: €353.68

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 61
- Gemiddelde Prijs: €349.30

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 13
- Gemiddelde Prijs: €345.91
Leuk dat je dit steeds post! Ook enig idee hoeveel tickets er per dag verkocht worden? Steeds een paar erbij en een paar eraf?

Toch wel een groot verschil met aantal tickets wat te koop staat op de doorverkoop website t.o.v. vorig jaar. Toen stonden er nu iets van 500 te koop.

En uiteindelijk waren de meeste kaarten trouwens vlak voor het weekend van LL wel weer verkocht.

Ik vond vooral dat alle schwung van het concert werd weggezogen en voelde de pijn in mijn benen en rug plots weer.
Ik had precies hetzelfde dat jaar. Vond het tot dat moment een heerlijke show. Heel dat stuk met Rocky had van mij part overgeslagen mogen worden.

Al kan ik de charme van het moment an sich wel heel goed begrijpen. Vaak speculeren we hier over (grote) artiesten die in hetzelfde weekend op hetzelfde festival spelen; 'Zou zo leuk zijn als ze bij elkaar het podium op wandelen'. Als het dan daadwerkelijk gebeurt, is dat voor fans van beiden wel echt genieten.

Ik vind een onaangekondigde collab op het podium eigenlijk altijd wel tof. Voelt dan niet als een routineklus. En laten we eerlijk zijn, zo heel erg moet Tame Impala het niet hebben van de spontaniteit. Met Asap vond ik het juist wel lekker het routinewerk doorbreken.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en Novis95

Users who are viewing this thread