Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb vorig jaar wat mensen afgezet bij de kiss and ride. Dat is vrij dichtbij de ingang tov de meeste parkeerplekken. Daar zag ik dus een groepje vrienden al hun shit uitladen en toen is 1 iemand met de auto naar de parking gereden. Deden ze ieder jaar omdat het zoveel scheelde. Dat vond ik dus ook wel slim.
Je wordt dan doorgestuurd naar een plek links van de rest van het parkeerterrein. Je stapt dan uit waar de rest naartoe moet lopen vanuit het parkeerterrein. Als je enigszins op tijd bent op de donderdagochtend sta je meteen aan de ingang.
Je wordt dan doorgestuurd naar een plek links van de rest van het parkeerterrein. Je stapt dan uit waar de rest naartoe moet lopen vanuit het parkeerterrein. Als je enigszins op tijd bent op de donderdagochtend sta je meteen aan de ingang.
Tsja op tijd komen is een probleem tegenwoordig, dan moet je er al om 08:00 uur zijn tegenwoordig. En gezien het voor ons 2 uur rijden is (exclusief iedereen ophalen) ga ik de anderen helaas niet zo gek krijgen.
Misschien de camping maar woensdag open gooien dan ..
Tsja op tijd komen is een probleem tegenwoordig, dan moet je er al om 08:00 uur zijn tegenwoordig. En gezien het voor ons 2 uur rijden is (exclusief iedereen ophalen) ga ik de anderen helaas niet zo gek krijgen.
Misschien de camping maar woensdag open gooien dan ..
Op zich is dat op tijd komen niet per se nodig hoor, dat extra terrein is ook weer niet zó groot. Je staat volgens mij sowieso dichterbij dan de rest van de parkeerplaats.
Vorig jaar ben ik op vrijdagavond naar een bruiloft gegaan en kwam ik rond 03:00 snachts terug en mocht ik ook op de plekken links van het parkeerterrein dicht bij de ingang staan.
Dit jaar waarschijnlijk een dakkoffer, moet ik alleen niet vergeten in de juiste rij te gaan staan met mijn auto.
Qua vertrektijd rijden we denk ik rond 07:00 weg uit Rotterdam, dus zal wel weer lang wachten worden in de file.
Met de groepscamping "moet" je gewoon een normale parkeer-kaart hebben, dus je staat op de normale parking.
Wij hebben zelf ook een groepscamping ticket, maar stiekem genieten we best wel van de chaos met de files en het in de rij staan, dus toch besloten om er weer vroeg heen te gaan. En het is gewoon fijn om rond een uurtje of 11 a 12 je camping stoeltje voor je tent te zetten op een nog uitgestorven groepscamping terrein en een biertje te pakken. Ook het in de rij staan met de gedachte dat je niet hoeft te strijden voor een plek voor >10 personen is een stuk prettiger.
Wij hebben zelf ook een groepscamping ticket, maar stiekem genieten we best wel van de chaos met de files en het in de rij staan, dus toch besloten om er weer vroeg heen te gaan.
Gohh dit kan ik me niet voorstellen. Dat gestress in die file hoort er ergens bij, maar fijn dat we dat kunnen skippen. En scheelt me ook een vrije dag
Wij hebben zelf ook een groepscamping ticket, maar stiekem genieten we best wel van de chaos met de files en het in de rij staan, dus toch besloten om er weer vroeg heen te gaan. En het is gewoon fijn om rond een uurtje of 11 a 12 je camping stoeltje voor je tent te zetten op een nog uitgestorven groepscamping terrein en een biertje te pakken. Ook het in de rij staan met de gedachte dat je niet hoeft te strijden voor een plek voor >10 personen is een stuk prettiger.
Gohh dit kan ik me niet voorstellen. Dat gestress in die file hoort er ergens bij, maar fijn dat we dat kunnen skippen. En scheelt me ook een vrije dag
Grappig, wij denken er met een gedeelte van onze groep precies hetzelfde over. We hebben een groepscamping maar gaan toch ook 'gewoon' weer erg vroeg die kant op. Geen stress of haast om naar de campingplek te komen, wel lekker vroeg op het terrein en alvast de sfeer proeven.
Ik krijg de Pumpkins nu niet meer uit mijn dagdromen. Nooit live gezien, terwijl het een van mijn aller aller aller favorietste bands is. En vooral Siamese Dream mijn allerste allerste album aller tijden... Maar goed, die zijn kennelijk al bijna rijp voor Bospop.
Ik krijg de Pumpkins nu niet meer uit mijn dagdromen. Nooit live gezien, terwijl het een van mijn aller aller aller favorietste bands is. En vooral Siamese Dream mijn allerste allerste album aller tijden... Maar goed, die zijn kennelijk al bijna rijp voor Bospop.