Lowlands 2025

Iemand ooit iets vernomen over het effect van de gescheiden inzamelbakken? Heb bakken voor luchtbedden, partytenten ed gezien. Werkt dat?
KANE en Kanye co-headliner show. Kane West
Dat zal een wonderlijke vertoning zijn. Ik pas. Wat een kwal die Dinand.

Oude KanYe zou k graag zien, maar das war einmal...

Ik vind die elektronische act op de zondagavond juist echt heerlijk. Helemaal kapot, een beetje labiel en dan die laatste keer dansen

Moderat, RUFUS DU SOL en Brutalismus 3000 waren echt hoogtepunten afgelopen jaren :D
Eindsprintjes met die stramme benen en onderrug die niet meer wil, met de verschrikkelijke tocht morgenochtend voor de boeg.....

Zullen we eens ophouden mensen in neerbuigende hokjes te stoppen?
Het was niet neerbuigend bedoeld. Het is vooral bedoeld dat een artiest nog zo goed kan zijn, het niet kan passen op een festival. Zo past ASAP Rocky ook totaal niet op Pinkpop.

Weet iemand of je ook kan parkeren met een busje of is er een hoogte maximum bij het parkeren?
Maximum hoogte is 2 meter bij de zonnepanelen, qua drukte en wegrijden zijn juist die parkeerplekken boven de 2 meter het meest relaxed. Dus stiekem heb je zelfs een beetje voordeel met een hoog voertuig :)

Haha ik wil inderdaad niet het forum overnemen met totaal off-topic Kanye-content en hij is mijns inziens iemand die wél terecht is gecanceld....

.... Maar het is toch een oprechte vraag die ik moeilijk onbeantwoord kan laten 🤐. Nick Cave heeft trouwens een mooie Red Hand Files gewijd aan dit dilemma: https://www.theredhandfiles.com/kanye-art-artist/

So here goes, het is/was mijn persoonlijke favoriet door de vernieuwingsdrang. Een willekeurig nummer van bijvoorbeeld Late Registration of Yeezus is een totaal andere wereld. Vooral een fenomenale producer (het helpt dat hij een goed oor heeft voor soul-samples), maar zeker niet de beste albumrapper of live-performer. Ter illustratie (Aan Youtube-rips verdient hij niks toch?):

Gone LIVE (van Late Registration) youtube.com/watch?v=WvT5KKQlHjc
New Slaves LIVE (van Yeezus) youtube.com/watch?v=K7tj-uk2oCA
ik hebt een kans gegeven, maar ik snap t niet.
vind er werkelijk geen hol aan,
enkel de violen vond ik mooi
maar t is gewoon niet mijn smaak, dat kan natuurlijk.

Nog 30 dagen! Mamma Mia zeg, ik ben er nog nooit zo aan toe geweest dan dit jaar.
Kom nog maar even door met die namen :)
Dit jaar heb ik dat gevoel ook heel erg.

Aantal jaren niet geweest, andere festival afgevinkt, maar toch is het altijd bijzonder om weer te gaan naar het festival waar je als 18 jarige je eerste weekendfestival heb meegemaakt.

• Winning
Waarderingen: XaviLL
Ik ga denk ik wel naar LL dit jaar, een week voor het event liggen de prijzen op dieptepunt gok ik?
Vorig jaar rond de 250 geloof ik. Maar ligt ook aan het weer en laatste namen. Ik wacht in elk geval op blokkenschema. Kijken of niet teveel clashes zijn. Of prijs moet voor die tijd nog heel veel gaan zakken. Maar normaalgesproken 1-2 weken ervoor wel de laagste prijzen.

• Leuk
Waarderingen: gguuss
Ik wou deze gatekeepen, maar hier komt ie: dakkoffer! Dan pas je niet onder de zonnepanelen.
Het gedeelte dat vorig jaar hiervoor gebruik werd is nu de easy parking...ben benieuwd of dit dus nog steeds zo is. Al is het wel zo dat er weinig alternatieven zijn, behalve de oude crew parking.

Users who are viewing this thread