Lowlands 2025

280 eur voor de snelle beslisser ;)

--- Overzicht Resale Markt Ticketmaster ---
Gegevens van: 15-7-2025, 10:51:22

• Totaal Aantal Resale Tickets: 1654
• Laagste Prijs: €280.50
• Hoogste Prijs: €427.18
• Gemiddelde Prijs: €358.00
• Tickets Onder Oorspronkelijke Prijs (€349): 500
• Tickets Boven/op Oorspronkelijke Prijs (€349): 1154
• 10 Goedkoopste Unieke Prijzen: €280.50, €300.90, €303.96, €304.97, €304.98, €305.23, €305.89, €305.95, €305.99, €306.00

--- Uitsplitsing per Tickettype ---

Type: Regulier
- Aantal Tickets: 1382
- Gemiddelde Prijs: €358.71

Type: Regular
- Aantal Tickets: 202
- Gemiddelde Prijs: €355.52

Type: Vodafone/Ziggo Presale
- Aantal Tickets: 58
- Gemiddelde Prijs: €351.69

Type: Vodafone/Ziggo
- Aantal Tickets: 12
- Gemiddelde Prijs: €348.39

Ik ben groot fan van de (oudere) muziek van Kanye en zal zijn discografie tot aan ongeveer 2018 altijd blijven verdedigen, maar als je anno 2025 nog geld uitgeeft voor een show van Kanye, heb je het toch ook wel een beetje aan jezelf te danken. Een investering van het niveau Fyre Fest.

Die geluidsnormen schijnen ook de reden te zijn waarom de silent disco altijd zo suf is. DJs mogen de echte leuke meezingers niet meer draaien waardoor je de hele tijd zo’n ‘net niet’ gevoel hebt.
Ik vond dat er afgelopen jaar trouwens verrassend veel meezingers werden gedraaid tijdens de silent disco op donderdag? Of wellicht heb ik een ander beeld van wat een leuke meezinger is dan de gemiddelde Lowlandsganger of -DJ

• Thinking
  • Leuk
Waarderingen: jaigalaar en eva84
Ik vind het ergens wel bemoedigend dat het zo lang duurt voor de vervanger van A$AP. Lijkt alsof ze met iets heel tofs bezig zijn (en niet de voor de hand liggende keuze gaan: Froukje ;-) )
KANE komt toch nog een keer bij elkaar!

• Haha
Waarderingen: eva84
Ik ben groot fan van de (oudere) muziek van Kanye en zal zijn discografie tot aan ongeveer 2018 altijd blijven verdedigen, maar als je anno 2025 nog geld uitgeeft voor een show van Kanye, heb je het toch ook wel een beetje aan jezelf te danken. Een investering van het niveau Fyre Fest.
Kanye is voor mij de beste artiest van deze eeuw, maar dit gedachtengoed zou je inderdaad niet moeten faciliteren vind ik (en in mijn optiek reikt de persoonlijke en politieke vrijheid van artiesten vrij ver). Het huidige fandom is ook totaal doorgeslagen.

However.... Die Coachella-show in 2011 of Saint Pablo-setlist uit 2016 was wel een legendarische Alpha-show geweest 🥲.

• Leuk
Waarderingen: eva84 en Novis95
Kanye is voor mij de beste artiest van deze eeuw, maar dit gedachtengoed zou je inderdaad niet moeten faciliteren vind ik (en in mijn optiek reikt de persoonlijke en politieke vrijheid van artiesten vrij ver). Het huidige fandom is ook totaal doorgeslagen.

However.... Die Coachella-show in 2011 of Saint Pablo-setlist uit 2016 was wel een legendarische Alpha-show geweest 🥲.
Ik had het eigenlijk nog niet eens over zijn gedachtegoed en of hij nog een podium moet krijgen, maar over dat Kanye gewoon he-le-maal het padje kwijt is en keer op keer bewijst dat zijn optredens het niet meer waard zijn.

• Leuk
Waarderingen: eva84
Donda is zijn laatste album en de rest daarna is een deel van onze verbeelding

• Leuk
Waarderingen: WTSGD

Users who are viewing this thread