Lowlands 2025

Even een poging om te beredeneren hoeveel grote namen er nog bij komen. Vorig jaar stonden er per dag 5 artiesten op de Alpha, en 5 artiesten (voordat het nachtprogramma begint) in de Bravo. In totaal heb je er dus 15 per podium. Ik denk dat ik het over het algemeen conservatief heb ingeschat (dus namen op de Bravo die ook een grote kans hebben om in de Heineken te spelen, zoals Weval, Lola Young, BCNR, The Beaches).

Namen die waarschijnlijk in de Alpha staan:
1. Asap Rocky
2. Chapell Roan
3. QOTSA
4. Arca
5. Chase & Status
6. Fontaines DC
7. Frenna
8. Kiki & Job Jobse
9. Khruangbin
10. London Grammar
11. NNO
12. Raye
13.
14.
15. Coke studio sing along achtige act

Deze meesten hiervan zijn wmb een zekerheidje, maar mogelijk staan Arca, Chase & Status, Raye of London Grammar wel in de Bravo.

Namen die waarschijnlijk in de Bravo staan:
1. Jamie XX
2. Marc Rebillet
3. Papa Roach
4. Vampire Weekend
5. Wallows
6. The Beaches
7. Weval
8. BCNR
9. Sef
10. Mula B
11. Joep Beving & Residentie Orkest
12. Lola Young
13. Royel Otis
14.
15.

De Bravo is moeilijker inschatten, wellicht wordt een Jamie XX, Papa Roach of zelfs Sef wel naar de Alpha geschoven, en tegelijkertijd kan het goed dat een aantal namen eerder in de Heineken spelen.

Misschien nog kanshebber, maar ook heel waarschijnlijk dat ze op een kleiner podium staan:
1. Mk.gee
2. Bokoesam
3. The Dare
4. Goldkimono
5. Gotu Jim
6. Kofi Stone
7. Maan
8. Obongjayar
9. Rejjie Snow
10. Squid
11. Sylvie Kreusch
12.

Schiet maar raak! Wat denken jullie?
Deze post? Mk.gee en maan staan ook in de bravo en ik zou zelf ook montell fish toe willen voegen(heeft 11 mil maandelijkse luisteraars op spotify). Dan zit je wel aardig vol met headliners

• Leuk
Waarderingen: XaviLL en rrr
Ben nog altijd benieuwd naar de zondag avond indeling. Hoe ze Fontaines, Chase & Status en ASAP gaan plaatsen...

• Leuk
Waarderingen: Dante
Ja dan staan Fontaines DC gevolgd door A$AP in de Alpha en Chase and Status in de Bravo idd.

Zolang Fontaines DC en Chase & Status maar niet tegelijk zijn vind ik alles prima.
Dat gaat vermoedelijk geen clash worden, maar onmogelijk om beide helemaal te zien omdat Bravo -> Alpha zo'n 15 a 20 minuten lopen is en de optredens exact naar elkaar zijn.

Wanneer kunnen we de laatste drop verwachten? Blokkenschema volgt meestal laatste week juli toch?

Wanneer kunnen we de laatste drop verwachten? Blokkenschema volgt meestal laatste week juli toch?
Naar verwachting eind juli gepubliceerd. Volgens Festileaks verschijnt dit traditiegetrouw op donderdag 31 juli 2025, gelijktijdig met een speciale uitgave van de Lowlands-krant (digitaal)

• Leuk
Waarderingen: LLoww
Ik vermoed dat PKP hier en daar méér over heeft voor een bepaalde naam, waar LL altijd het overall-plaatje zal bewaken. Generaliserend, maar toch.
Zou PKP ook niet gewoon meer geld hebben doordat zij dagtickets hebben? Die leveren naar verhouding meer op dan alleen weekend.

Nog niet eerder bij Lowlands geweest, was in 2022 bijna gegaan, maar door een nu vergeten reden toch niet.

Dit jaar weer aan het overwegen. Denk dat ik wacht tot 2 weken of de week ervoor om op Ticketswap een weekend ticket binnen te halen. Heb al een paar vrienden die gaan, dus zie eigenlijk geen reden om niet te gaan :)

• Leuk
Waarderingen: StevieU2

De Nomad slaapmat is nu afgeprijsd van 90 naar 40 euro (gewoon daar ophalen, blaast zich vanzelf op)
Dat ding is echt een aanrader. Ik slaap als een koning tijdens festivals erop.

• Leuk
Waarderingen: bksdtrhll
Nog niet eerder bij Lowlands geweest, was in 2022 bijna gegaan, maar door een nu vergeten reden toch niet.

Dit jaar weer aan het overwegen. Denk dat ik wacht tot 2 weken of de week ervoor om op Ticketswap een weekend ticket binnen te halen. Heb al een paar vrienden die gaan, dus zie eigenlijk geen reden om niet te gaan :)
Doorgaans is dat het beste moment om het voordeligst een ticket te kopen. Of je moet het aandurven om te wachten tot de dag zelf en hopen dat iemand last-minute zijn/haar ticket nog van de hand wil doen

• Leuk
Waarderingen: Sick Blik

Users who are viewing this thread